کد خبر : 32786
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

دلیل تمدید نکردن قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد

دلیل تمدید نکردن قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد
فاینورد دارای گزینه یک طرفه برای تمدید قرارداد با جهانبخش بود ولی باید این کار را باید تا پیش از رسیدن ماه آوریل انجام می داد.؛

چرا جهانبخش از فاینورد جدا می شود؟ فاینورد قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید نکرد. علت و دلیل جدایی یا میل به عدم تمدید قرارداد فاینورد با علیرضا جهانبخش چه عاملی می تواند باشد؟

فاینورد دارای گزینه یک طرفه برای تمدید قرارداد بود ولی باید این کار را تا پیش از رسیدن ماه آوریل انجام می داد ولی عدم انجام این کار به جدایی رسمی جهانبخش دامن می زند.

با وجود این که نمی توان از اکنون علیرضا جهانبخش را به صورت قطعی جدا شده از تیم فاینورد دانست و این احتمال وجود دارد که در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه با علیرضا جهانبخش مذاکره داشته باشد، ولی به دلیل نفراتی که در فاینورد وجود دارد و همچنین شرایط علیرضا جهانبخش در ترکیب تیمش که عموما به عنوان بازیکن ذخیره قرار داشت احتمال عدم تمایل برای تمدید قرارداد و انجام نیافتن مذاکره جدید با وی وجود دارد.

علیرضا جهانبخش که از تابستان سال 2021 با فاینورد قرارداد داشته در فصلی که فاینورد به قهرمانی لیگ هلند دست یافت در 28 بازی تیمش حضور یافت. البته شرایط در این فصل برای علیرضا جهانبخش آن گونه که به دنبالش بود ادامه نیافت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها