کد خبر : 21157
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

صحبتهای روانشناسی بازیکن فوتبال با هم تیمی برای روحیه دادن

صحبتهای روانشناسی بازیکن فوتبال با هم تیمی برای روحیه دادن
پورعلی گنجی در صحبتهای روانشناسی به بازیکنان خودی روحیه داده و آنها را برای افزایش تلاش و سعی در بازی تشویق کرد.؛

صحبتهای انگیزشی و روانشناسی بازیکن فوتبال با هم تیمی ها. جالبترین صحبتهای کوتاه بازیکن ملی پوش با هم تیمی ها را بخوانیم که تاثیرگذار هست.

بازیکن فوتبال پرسپولیس پیش از نبرد حساس لیگ برتر صحب های روانشناسی با هم تیمی های خود داشت. مرتضی پورعلی گنجی در نقش یک بازیکن باتجربه به هم تیمی ها و عموما بازیکنان جوان تیمش صحبتهای جالب خوبی داشت.

وی پیش از دیدار پرسپولیس با پیکان به بازیکنان هم تیمی خود گفت:

نبایستی هیچ تیمی را دست کم گرفت. ضمنا هیچ دیداری نیز در لیگ برتر بازی آسانی نیست و بایستی به تمامی باشگاه و تیمها احترام گذاشت. پرسپولیس تیم بزرگی است اما این موضوع باعث نمی شود که ما از پیش پیروز شده تلقی شویم. برای موفقیت و بردن بایستی بسیار تلاش داشته باشیم و بجنگیم. هیچ اتفاق مثبتی به سادگی و راحتی به دست نخواهد آمد. برای پیروزی باید سختی کشید و پشتکار داشت. چنانچه تلاش داشته باشیم نتیجه نیز برای ما خواهد بود.

پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی ستاره باتجربه پرسپولیسی ها

پورعلی گنجی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می شود. او پیش از این نیز در تیم ملی و در بازی های ملی به عنوان بازیکن فیکس ثابت در تمام بازی های مقدماتی جام جهانی قطر در ترکیب کی روش حضور داشت. وی با کوله باری از تجربه حاصل از بازی در لیگ ایران، لیگ های خارجی و در نهایت تیم ملی آن را در اختیار بازیکنان هم تیمی خود نیز می گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها