کد خبر : 21034
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

برنامه پرسپولیس برای خرید مهاجم چیست؟

برنامه پرسپولیس برای خرید مهاجم چیست؟
برنامه های پرسپولیس و زمان تلاش برای جذب مهاجم در نبود لوکادیا اعلام شد.؛

برنامه پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم خوب در نیم فصل چیست؟ آیا جانشین لوکادیا به زودی تعیین می شود یا زمان خواهد برد.

موضوع مهاجم در پرسپولیس تبدیل به یکی از معادلات خاص شده است. پرسپولیسی ها پیش از شروع فصل نیز در جذب مهاجم دچار مشکلات زیادی شدند. آنها دیر توانستند لوکادیا را جذب کنند و البته او نیز زیاد در تیم نماند. موضوع شیخ دیاباته نیز که تقریبا از هفته هفتم به بعد به جمع قرمزها اضافه شد به دلیل مصدومیتهای مکرر او برای پرسپولیس تبدیل به یک معضل شده است.

حامد پاکدل و مهدی عبدی نیز در شرایط مسابقه نبوده و نتوانسته اند انتظارات را از نظر گلزنی آن گونه باید جلب نمایند.

برنامه پرسپولیس برای جذب مهاجم را یحیی گل محمدی به این شکل تشریح کرد.

گل محمدی بعد پایان بازی با پیکان در هفته سیزدهم که با تساوی صفر صفر و هدر دادن موقعیت های فراوان بود مطالبی طرح کرد. وی اعلام کرد یک تعداد اسم برای مهاجمی پرسپولیس طرح می شود که درست نیستند. پرسپولیس تا الان وارد فاز نقل و انتقالات در این مقطع نشده است و بعد از دو بازی که داریم در پی جذب مهاجم خوب خواهیم بود. البته هیچ تیمی در نیم فصل و شرایط موجود مهاجم های خوب خود را نخواهد فروخت. یا اگر این کار را نیز انجام دهد قیمت گزافی خواهد داد که از بودجه پرسپولیس خارج است.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی و معضل خرید مهاجم

پرسپولیس و یحیی گل محمدی و معضل خرید مهاجم

گل محمدی تصریح کرد: ما در وقت مناسب آن تلاش خواهیم کرد که اقدام به جذب مهاجم خوب نمایید. وی از پاکدل و عبدی نیز به عنوان بازیکنان خوب یاد کرد که قطعا در بازی های آتی می توانند با تمرین خوب و ذهنیت بهتر به تیم کمک نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها