کد خبر : 28330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

اشتباه مرگبار دخیا وستهام را مقابل منچستر پیروز کرد

اشتباه مرگبار دخیا وستهام را مقابل منچستر پیروز کرد
بی دقتی و اشتباه مرگبار داوید دخیا وستهام را مقابل منچستر پیروز کرد. اشتباه مرگبار دیگر از داوید دخیا در جریان بازی امشب وستهام و منچستر یونایتد شکل گرفت.؛

بی دقتی و اشتباه مرگبار داوید دخیا وستهام را مقابل منچستر پیروز کرد. اشتباه مرگبار دیگر از داوید دخیا در جریان بازی امشب وستهام و منچستر یونایتد شکل گرفت.

دیداری که از ساعت 21:30 دقیقه یکشنبه شب برگزار شد و در پایان روی همین اشتباه وستهام با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید.

سعید بن رحما در میانه های میدان و طی توپ ربایی انجام شده از منچستری ها صاحب موقعیت شد. او در میان این جمع از مدافعان منچستر به سمت دروازه دخیا حرکت کرد. در نهایت وی از پشت محوطه جریمه ضربه نسبتا آرام زمینی را به سمت گوشه دروازه داوید دخیا زد.

شیرجه ناقص دخیا و گل خوردن بدهنگام

دخیا نیز شیرجه ناقصی روی توپ زده و مچ دستانش نیز به نظر خم شد تا روی اشتباه تاثیرگذار مرگبار وی وستهام توسط سعید بن رحما به گل برسد. البته در موفقیت این فصل منچستر و قرار گرفتن در جمع تیم های بالا نشین نیم توان از نقش مثبت دخیا به سادگی عبور کرد. دروازه بانی که یک تنه باعث کسب سه امتیاز های زیادی برای منچستر شده بود. هر چند مقابل وستهام وی نتوانست کلین شیت کند.

منچستر یونایتد در شرایطی این دیدار را باخت که در بازی های اخیر خود نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و آنها بازی های زیادی را در این اواخر باخته اند.

این نیز یکی از باخت هایی بود که وستهم به منچستری ها روی اشتباه دروازه بانشان به آنها تحمیل کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها