کد خبر : 11111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

ستاره های گران بهای پاریسی مقابل موناکو کم آوردند

ستاره های گران بهای پاریسی مقابل موناکو کم آوردند

به گزارش مارال نیوز؛ در دیدار پاری سن ژرمن مقابل موناکو در هفته چهارم لیگ فرانسه، ستاره های گران بهای پاریسی مقابل موناکو کم آوردند و به زحمت توانستند تساوی بگیرند. در شبی که پاری سن زرمن از موناکو با یک گل عقب افتاده بود با گلی که در دقیقه 70 از روی پنالتی به

به گزارش مارال نیوز؛ در دیدار پاری سن ژرمن مقابل موناکو در هفته چهارم لیگ فرانسه، ستاره های گران بهای پاریسی مقابل موناکو کم آوردند و به زحمت توانستند تساوی بگیرند.

در شبی که پاری سن زرمن از موناکو با یک گل عقب افتاده بود با گلی که در دقیقه 70 از روی پنالتی به ثمر رساندند بازی را به تساوی کشاندند تا نتیجه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک منتهی شود.

با این نتایج صدر جدول لیگ لوشامپیونه سه میهمان هم امتیاز را به خود دید؛ در شرایطی که پیش از این رقابت در لیگ لوشامپیونه را یک طرفه می دانستند اما به نظر می رسد امسال رقابتهایی سخت و نزدیک را شاهد باشیم.

اکنون پاری سن ژرمن و یاران مسی و نیمار در کنار مارسی و لانس 10 امتیازه شدند تا تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر تیم گرانبهای پاریسی بالاتر از دیگر تیمها قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن موناکو

تنها گل پاریس مقابل موناکو را نیمار داسیلوا به ثمر رساند. به نظر می رسد نیمار تبدیل به پنالتی زن اول پاری سن زرمن شده و تمام ضربات پنالتی اکثرا به این بازیکن سپرده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بلاک کردن معتبرترین صفحه اینستاگرام ارزشگذاری بازیکنان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سالها پیش توسط ستاره فوتبال جهان […]