کد خبر : 11016
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

دو پله سقوط آرژانتین و یک پله صعود برای والیبال ایران

دو پله سقوط آرژانتین و یک پله صعود برای والیبال ایران

ورزش مارال نیوز؛ شکست آرژانتین در جام قهرمانی والیبال جهان مقابل ایران برای این تیم گران تمام شد تا آنها با دو پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال مواجه شوند و در مقابل تیم ملی ایران نیز با یک پله صعود مواجه شود. ایران با امتیاز پیروزی مقابل آرژانتین به رتبه هفتم رنکینگ جهانی

ورزش مارال نیوز؛ شکست آرژانتین در جام قهرمانی والیبال جهان مقابل ایران برای این تیم گران تمام شد تا آنها با دو پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال مواجه شوند و در مقابل تیم ملی ایران نیز با یک پله صعود مواجه شود.

ایران با امتیاز پیروزی مقابل آرژانتین به رتبه هفتم رنکینگ جهانی والیبال رسید تا با 284 امتیاز بالاتر از ژاپن، آرژانتین و اسلوونی قرار بگیریم.

آمریکا و ایتالیا نیز به ترتیب با 338 و 332 امتیاز در رتبه های پنجم و ششم رنکینگ جهانی والیبال بالاتر از ایران قرار دارند.

لهستان و فرانسه و روسیه نیز در رنکینگهای اول تا سوم فدراسیون جهانی والیبال قرار دارند، مهمترین نکته این که با وجود عدم امکان شرکت تیمهای روسیه ای به دلیل جنگ اخیر آنها با اوکراین در مسابقات بین المللی، همچنان روسیه در رتبه سوم فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و این نشان دهنده عملکرد مطلوب گذشته آنهاست تا با وجود بازی نکردن در دیدارهای خود همچنان در جمع سه تیم برتر رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دیکته کردن فوتبال ناب آرژانیتین توسط بوکاجونیورز به ریورپلاته | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سوپر لیگ آرژانتین همواره دو تیم […]