کد خبر : 1480
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

کاندیداهای سقوط این فصل لیگ برتر فوتبال کشور

کاندیداهای سقوط این فصل لیگ برتر فوتبال کشور

چه تیمهایی کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک فوتبال کشور و حذف از لیگ برتر هستند. بررسی امتیازات تیمهای ته جدولی لیگ برتر این فصل فوتبال کشور در سایت مارال نیوز. در حال حاضر شهرخودرو با 15 امتیاز، فجر سپاسی 16 امتیاز، نفت مسجد سلیمان 18 امتیاز داشته و به ترتیب در جایگاههای شانزده، پانزده

چه تیمهایی کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک فوتبال کشور و حذف از لیگ برتر هستند. بررسی امتیازات تیمهای ته جدولی لیگ برتر این فصل فوتبال کشور در سایت مارال نیوز.

در حال حاضر شهرخودرو با 15 امتیاز، فجر سپاسی 16 امتیاز، نفت مسجد سلیمان 18 امتیاز داشته و به ترتیب در جایگاههای شانزده، پانزده و چهاردهم لیگ برتر قرار دارند.

تنها 5 بازی تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر باقیمانده و این سه تیم برای حفظ سهمیه خود به نظر بازیهای بسیار حساس و نفس گیری را دنبال خواهند کرد.

تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در 5 بازی گذشته خود 4 تساوی و یک برد به دست آورده و این موضوع از شکست ناپذیری این تیم در بازیهای اخیر خبر می دهد هر چند پدیده برای باقی ماندن در لیگ برتر نیاز به برد نیز دارد و اگر بخواهد وضعیت خود و خیال هواداران را راحت کند، باید ضمن تمرکز بر حفظ خط دفاعی خوب خود و شکست ناپذیریهایش، به برد حریفان نیز تمرکز کند.

فجر سپاسی نیز در 5 بازی اخیر خود 4 شکست را تجربه کرده و به یک تساوی رسیده است. به نظر می رسد شیرازیها در بازیهای آخر خود به مشکل خورده و باید با تغییر روند بتواند محکمتر از قبل مقابل حریفان بایستد.

نفت مسجد سلیمان نیز در بازی آخر خود به تساوی 1 بر 1 مقابل تراکتور دست یافته بود و در 5 دیدار اخیر خود بازیهای متعادل با تلفیقی از برد و باخت و تساوی به دست آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دو پله سقوط آرژانتین و یک پله صعود برای والیبال ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تا آنها با دو پله سقوط در رنکینگ […]