کد خبر : 4054
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۱

رنکینگ تیم ملی بعد بازی های دوستانه قبل از جام جهانی

رنکینگ تیم ملی بعد بازی های دوستانه قبل از جام جهانی

رنکینگ تیم ملی فوتبال بعد از بازی های دوستانه و قبل از جام جهانی اعلام شد و جایگاه ایران در رده بندی فیفا بین تیم های مختلف جهان مشخص شد. به گزارش مارال نیوز، رده بندی فیفا امروز منتشر شد و در پی آن تیم ملی فوتبال کشورمان چوب شکست در مقابل الجزایر را تا

رنکینگ تیم ملی فوتبال بعد از بازی های دوستانه و قبل از جام جهانی اعلام شد و جایگاه ایران در رده بندی فیفا بین تیم های مختلف جهان مشخص شد.

به گزارش مارال نیوز، رده بندی فیفا امروز منتشر شد و در پی آن تیم ملی فوتبال کشورمان چوب شکست در مقابل الجزایر را تا حدودی خورد.

به دنبال شکست دو بر یک تیم ملی مقابل الجزایر، یوزهای ایرانی یک پله نسبت به ماه قبل در رنکینگ فیفا با افت مواجه شد تا یک رده پایینتر بیاید.

شاگردان اسکوچیچ در این رده بندی در رده بیست و دوم جهان جا خوش کردند البته همچنان سکاندار عنوان اولی آسیا نیز هستند.

رنکینگ فیفا سایر تیمهای جهان

در حال حاضر برزیل در رنکینگ فیفا با 1832 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفته و بلژیک با اختلاف امتیاز تنها5 امتیازی نزدیک ترین تعقیب کننده برزیل است.

فرانسه، آرژانتین، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا نیز در جایگاه های بعدی رنکینگ فیفا قرار دارند.

ژاپن نیز نزدیک ترین تعقیب کننده تیم ملی بوده که تنها 11 امتیاز اختلاف امتیاز با ایران دارد.

پرتغال کریستیانو رونالدو نیز در رتبه هشتم رده بندی فیفا قرار دارد و خود را بالاتر از مکزیک و هلند و دانمارک و آلمان می بینند.

رنکینگ همگروه های ایران در جام جهانی

آمریکا حریف ایران در جام جهانی در رنکینگ 15 ولز در رتبه 18 و انگلستان در رتبه 5 قرار دارد تا نشان دهنده بالا بودن رنکینگ تمامی تیمهای همگروه ایران در جام جهانی نسبت به تیم ملی کشورمان باشد.

این موضوع کمی کار تیم ملی کشورمان را در جام جهانی شاید سخت بکند، البته رنکینگ فیفا مطمئنا نمی تواند تعیین کننده کیفیت اصلی تیم ها باشد.

شکست و بازی دارای ضعف تیم ملی مقابل دو تیم کره جنوبی و الجزایر در ماههای اخیر نشان دهنده این موضوع بوده که بایستی کار زیادی بکنیم تا هماهنگی مدنظر به دست آید.

رقابت در جام جهانی و مصاف با تیم هایی که در رنکینگ فیفا دارای رتبه های بالاتری نیز هستند، کار سختی بوده و بایستی به هماهنگی لازم دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالا و پایینتر چقدر است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رنکینگ فیفا نیز جدیدا با توجه به امتیاز و رتبه بندی ها، در هر تقابلی که در فیفادی و بازی های تائید شده توسط فیفا برگزار شود، دارای امتیازات منفی و مثبت است. برای مثال شکست در مقابل حریف باعث کسر امتیاز از امتیازات قبلی شده و پیروزی نیز به امتیازات می افزاید. البته این قانون یک جزئیات کوچکی نیز دارد که طی آن اگر پیروزی یک تیم در مقابل تیمی که در رنکینگ بالاتر است، اتفاق بیافتد دارای امتیازات بیشتری نیز خواهد بود و در رنکینگ های پایین تر نیز امتیاز مثبت کمتر خواهد شد. […]