کد خبر : 1328
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

عکس خنده های جالب امیر عابدزاده بعد از گل حساس

عکس خنده های جالب امیر عابدزاده بعد از گل حساس

عکس خنده های جالب امیر عابدزاده بعد از گل حساس تیمش در رقابتهای لالیگای دو اسپانیا؛ امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده در عکس جالبی که از او شکار شده، در حال خنده های جالب پس از سپری کردن یک صحنه پر از استرس نشان داده می شود. امیر عابدزاده که در حال حاضر در پونفرادینوی

عکس خنده های جالب امیر عابدزاده بعد از گل حساس تیمش در رقابتهای لالیگای دو اسپانیا؛ امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده در عکس جالبی که از او شکار شده، در حال خنده های جالب پس از سپری کردن یک صحنه پر از استرس نشان داده می شود.

امیر عابدزاده که در حال حاضر در پونفرادینوی اسپانیا و در لیگ دو این کشور دروازه بانی می کند عادت جالبی را در موقعیتهای حساس و زدن پربات پنالتی از خود نشان داده است.

در حالی که در شب گذشته یاران امیر عابدزاده در مقابل کارتاجنا 3 بر 2 جلو بودند و فشار بسیار زیادی نیز بر روی دروازه امیر عابدزاده حس می شد، استرس این بازیکن به نقطه اوج خود رسیده بود.

در عکسی که در بالای مطلب می بینید، با اعلام یک ضربه پنالتی به سود یاران عابدزاده در مسابقه حساس ورزشی، استرس و هیجان بیش از حد امیر عابدزاده پدیدار شد.

رسیدن استرس به نقطه اوج خود در چهره امیر را حالا با عکس زیر که نشان از خشنودی و آرامش وی بعد از رسیدن به گل هم تیمیهایش بود را مقایسه کنید.

خندیدن جالب امیر عابدزاده در اسپانیا

اما استرس موجود در نهایت به خنده هایی که در عکس بالا میبینید تبدیل شد تا یک روز شیرین برای امیر عابدزاده پس از به گل تبدیل شدن ضربه پنالتی رقم زده شود.

با گلی که از روی نقطه پنالتی برای هم تیمی های امیر عابدزاده به ثمر رسید، خنده های جالب، شیرین و همراه با خشنودی و آرامش امیر عابدزاده سوژه کاربران شد.

امیر عابدزاده با آرامش، اعتماد به نفس، تیزهوشی و چابکی بالای خود به عنوان گزینه اصلی تیم خود در اسپانیا برای حفاظت از دروازه تبدیل شده و احتمالا از گزینه های اصلی و قابل اعتماد اسکوچیچ برای سکانداری دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی نیز تبدیل شود.

امیر عابدزاده دروازه بان مطمئنی است که در آینده شاید اخبار خوب بیشتری از او بشنویم و ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها