کد خبر : 12513
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

نگران نبودن آنچلوتی نسبت به مصدومیت و شرایط بدنی بنزما

نگران نبودن آنچلوتی نسبت به مصدومیت و شرایط بدنی بنزما

نگران نبودن کارلو آنچلوتی نسبت به شرایط بدنی و مصدومیت کریم بنزما، کارلو آنجلوتی سرمربی رئال توضیحاتی در خصوص بنزما ارائه داد و پیرو آن بر لزوم نگران نبودن هواداران اشاره داشت. کارلو آنچلوتی که پیش از دیدار تیمش در هفته پنجم لالیگا مقابل مایورکا صحبت می کرد، صحبتهای امیدبخشی نسبت به بنزما زد. تیم

نگران نبودن کارلو آنچلوتی نسبت به شرایط بدنی و مصدومیت کریم بنزما، کارلو آنجلوتی سرمربی رئال توضیحاتی در خصوص بنزما ارائه داد و پیرو آن بر لزوم نگران نبودن هواداران اشاره داشت.

کارلو آنچلوتی که پیش از دیدار تیمش در هفته پنجم لالیگا مقابل مایورکا صحبت می کرد، صحبتهای امیدبخشی نسبت به بنزما زد. تیم تحت هدایت او تا کنون از 4 بازی گذشته خود در لالیگا موفق به 4 پیروزی شده است و به نظر می رسد امسال نیز در سودای تکرار قهرمانی است.

آنچلوتی اعلام کرد که بنزما تنها یک مشکل کوچک در زانوهایش دارد و این مشکل خاص بزرگی نیست. همچنین تبیو کورتوآ دیگر بازیکن رئال مادرید با وجود اینکه تمرین نکرده است اما شرایط حضور در مسابقه فردا را دارد.

نگران نبودن آنچلوتی نسبت به مصدومیت و شرایط بدنی بنزما

آنچلوتی در خصوص بنزما به این هم اشاره کرد که وابسته بودن به بازیکن گلزن و خوبی مثل کریم بنزما بد نیست و حتی اتفاق خوب مثبتی نیز است. ما یک گلزن عالی در اختیار داریم که به ما در تحقق و دستیابی به سه جام در فصل پیش کمک های زیادی کرد.

به گفته آنچلوتی وقتی کریم بنزما را در ترکیب نداریم بازیکنانی مثل رودریگو و ونیسیوس را در اختیار داریم که گلزنی می کنند و برای بازی فردا نیز رودریگو فیکس خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امیدواری به مدت زمان کمتر مصدومیت دیاباته در پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به دلیل مصدومیت اما این بازیکن و […]

trackback
مصدومیت شدید خونین رونالدو با عکسهای ناراحت کننده | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ناراحت کننده از مصدومیت خونین و بسیار […]

trackback
آنچلوتی به بازی رئال با بارسلونا فکر هم نمی کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آنچلوتی مربی موفق رئال […]