کد خبر : 10663
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

رقیبان استقلال در انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند

رقیبان استقلال در انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند

خبر مارال نیوز، مربی پرتغالی آبی های پایتخت ریکاردو ساپینتو در نشست خبری امروز گفت رقبای استقلال در انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند تا از آن موقعیت ساخته و برای گلزنی استفاده کنند. وی که در نشست خبری پیش از دیدار استقلال با مس کرمان حاضر شده بود اعلام کرد که مس کرمان نیز آمده

خبر مارال نیوز، مربی پرتغالی آبی های پایتخت ریکاردو ساپینتو در نشست خبری امروز گفت رقبای استقلال در انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند تا از آن موقعیت ساخته و برای گلزنی استفاده کنند.

وی که در نشست خبری پیش از دیدار استقلال با مس کرمان حاضر شده بود اعلام کرد که مس کرمان نیز آمده تا روز پنجشنبه هر سه امتیاز مسابقه را دریافت کند و در این مسیر در انتظار اشتباه های کوچکی بوده تا به گل دست یابد.

وی همچنین اعلام کرد تمایلی برای صحبت در خصوص استراتژی تیم خود ندارد و در هر دیدار بر اساس سناریو و برنامه تعیین شده متفاوتی پیش می رویم و همچنین نمی توانم در باره بازیکنانی که به آنها بازی خواهم داد یا نه مواردی بگویم.

ساپینتو این را هم گفت که پیش تر ازاین گفته بود امیدوارم استقلال را به قهرمانی برسانم و قولی برای بردن 4 جام قهرمانی در لیگ برتر برای استقلال نداده است.

تقابل مس کرمان و استقلال فردا در شرایطی از ساعت 19 به میزبانی آزادی برگزار می شود که هر دو تیم در بازی هفته سوم و گذشته خود موفق شده و هر سه امتیاز مسابقه را کسب کرده بودند بنابراین با روحیه کافی پای به این مسابقه می گذارند.

مس کرمات بعد از سالها دوری از فوتبال ایران در سطح اول، بعد از صعود از لیگ دسته اول اکنون خود را درلیگ برتر می بینید و بنابراین تمام تلاش خود را برای اثبات شایستگی هایش و نشان دادن فوتبال زیبای شهر مستعد و استعدادخیز کرمان به کار خواهد بست و از سویی دیگر ساپینتو نیز درتلاش برای نگهداشتن تیم خود در جمع مدعیان قهرمانی با برد در این مسابقه خانگی که از حمایت هوادارانش نیز برخوردار است؛ خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها