کد خبر : 6731
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

رونالدو آیا راهی تیم های عربی یا آسیایی می شود؟

رونالدو آیا راهی تیم های عربی یا آسیایی می شود؟

حضور رونالدو در تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس یا دیگر تیمهای آسیایی آیا امکان پذیر است؟ رونالدو آیا به پیشنهاد احتمالی تیم های عربی یا آسیایی پاسخ مثبت می دهد یا تمایل دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد؟ به گزارش مارال نیوز، کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان با توجه به درخواست جدایی خود

حضور رونالدو در تیمهای عربی حاشیه خلیج فارس یا دیگر تیمهای آسیایی آیا امکان پذیر است؟ رونالدو آیا به پیشنهاد احتمالی تیم های عربی یا آسیایی پاسخ مثبت می دهد یا تمایل دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد؟

به گزارش مارال نیوز، کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان با توجه به درخواست جدایی خود از منچستر یونایتد و عدم پیدا کردن خریداری که بتواند از عهده دستمزد او بربیاید؛ با پیشنهاد جذاب یک تیم عربستانی مواجه شده است.

رونالدو در اسیا یا تیمهای عربی

پیشنهاد تیم عربی به رونالدو با رقم نجومی

در پیشنهاد دهن پرکن و وسوسه برانگیزی که به کریستیانو رونالدو شده، یکی از تیمهای عربستانی برای قرارداد بستن با رونالدو سر کیشه را شل کرده و اقدام به پیشنهادی در حدود 250 میلیون دلار کرده است.

این پیشنهاد وسوسه برانگیز برای یک مهاجمی که 37 سال دارد، می تواند یک پیشنهاد فوق العاده باشد اما نباید فراموش کرد که رونالدو بازیکن افسانه ای و متفاوتی نسبت به سایر چهره ها بوده و بعید است که حتی به این پیشنهاد در این مقطع فکر کند.

رونالدو در سودای موفقیتهای بیشتر در اروپا

کریستیانو رونالدو به پیشنهاد دوست سابقش دیوید بکام نیز پیش از این پاسخ منفی داده و تمایل به حضور در اینتر میامی آمریکا و لیگ این کشور آمریکایی را نداشت.

رونالدو سودای موفقیتهای بیشتر در تیم ملی پرتغال و تیمهای باشگاهیش در قاره سبز را دارد و برای دستیابی به آن ذره ای از تلاشش فروگذاری نمی کند.

یکی از مهمترین دلایلی هم که رونالدو می خواهد منچستر را ترک کند، عدم موفقیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات و خرید چهره های بزرگ و مطرح بوده و همچنین حضور نداشتن منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان. پس با این اوصاف در فصل 2022 نباید انتظار داشت که رونالدو به پیشنهادی غیر از اروپا فکر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های عربستانی به رونالدو شد و از  رونالدو […]