کد خبر : 12829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

وسوسه برانگیزترین پیشنهاد تاریخ فوتبال متعلق به چه کسی است

وسوسه برانگیزترین پیشنهاد تاریخ فوتبال متعلق به چه کسی است

کمتر به یاد داریم در حافظه فوتبالی و تاریخی فوتبال چنین رقم و پیشنهاد بالا و وسوسه برانگیز فوتبالی باشد و در مقابل شنونده و دریافت کننده آن به پیشنهاد داده شده خوب مالی و بالای اقتصادی صراحتا نه بگوید. کریستیانو رونالدو با وجود اینکه پیشنهادی از تیمهای مطرح اروپایی حاضر در لیگ اروپا نداشت

کمتر به یاد داریم در حافظه فوتبالی و تاریخی فوتبال چنین رقم و پیشنهاد بالا و وسوسه برانگیز فوتبالی باشد و در مقابل شنونده و دریافت کننده آن به پیشنهاد داده شده خوب مالی و بالای اقتصادی صراحتا نه بگوید.

کریستیانو رونالدو با وجود اینکه پیشنهادی از تیمهای مطرح اروپایی حاضر در لیگ اروپا نداشت اما یک پیشنهاد عجیب وسوسه برانگیز از یک تیم عربستانی داشت که اگر آن را قبول می کرد می توانست به پر درآمد ترین و گران ترین بازیکن جهان تبدیل شود که بالاترین میزان مبلغ به او در چند وقت اخیر پیشنهاد داده شده است.

وسوسه برانگیزترین پیشنهاد تاریخ فوتبال متعلق به چه کسی است

باشگاه الهلال عربستان حدود سه ماه پیش پیشنهادی در خدود هفت هزار و پانصد میلیارد تومان و به عبارتی بیش از 240 میلیون یورو به رونالدو برای عضویت در این تیم داد اما ستاره پرتغالی چنین پیشنهاد با رقم بالایی را رد کرد.

البته گفته می شود این پیشنهاد همچنان پا برجا بوده و این پیشنهاد نحومی برای به خدمت گیری رونالدو کاملا جدی می باشد تا چنانچه رونالدو  نظرش عوض شد و خواست در زمستان و نقل و انتقالات پیش رو به باشگاه عربی الهلال ملحق شده و فوتبالش را در عربستان ادامه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها