کد خبر : 446
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۸

علت مرگ فرزند کریستین رونالدو چه بود

علت مرگ فرزند کریستین رونالدو چه بود

یکی از فرزندان کریستین رونالدو درگذشت. رونالدو چگونگی فوت و مرگ فرزند نوزاد خود را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شرح داده است. رونالدو در دنیای فوتبال، با سختکوشی، تلاش و ممارست برای رسیدن به هدف شناخته شده اما این چهره و اسطوره بزرگ فوتبال جهان علاوه بر ویژگیهای فنی که او را متمایز

یکی از فرزندان کریستین رونالدو درگذشت. رونالدو چگونگی فوت و مرگ فرزند نوزاد خود را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شرح داده است.

رونالدو در دنیای فوتبال، با سختکوشی، تلاش و ممارست برای رسیدن به هدف شناخته شده اما این چهره و اسطوره بزرگ فوتبال جهان علاوه بر ویژگیهای فنی که او را متمایز از دیگران می کند، بسیار خانواده دوست نیز است.

رونالدو که فرزند دوقلویی در راه داشت، امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از دست دادن یکی از فرزندان دوقلویش که پسر نیز بود، در شکم همسرش را داد. علت دقیق مرگ نوزاد توسط رونالدو بیان نشده است او در پیام دردلی که با هوادارانش داشته با وجود ناراحتی عمیق از وقوع این اتفاق، ابراز امیدواری کرده تا فرزند دیگرش که هنوز به دنیا نیامده، سالم چشم به جهان بگشاید.

رونالدو در پیامی که به شرح زیر نوشته اعلام کرده این بزرگترین دردی بوده که هر پدر و مادری می تواند آن را حس و تجربه نماید و در این لحظات تنها تولد دخترمان می تواند به ما قدرت داده تا لحظاتمان را با امید به آینده و همچنین خوشحالی سپری کنیم.

توضیح مرگ فرزند رونالدو

توضیح رونالدو در خصوص علت مرگ فرزندش 

در پایان رونالدو در صفحه شخصیش از کادر درمان به خاطر زحماتی که برای مراقبت از فرزندانش کشیدند تشکر کرده است. همچنین او از پسر فوت شده اش به عنوان فرشته یاد کرده و گفته او را برای همیشه دوست خواهد داشت.

رونالدو چند فرزند دارد و اسمهایشان چیست

اسم فرزندان رونالدو و تعدادشان شاید سوال بسیاری از علاقه مندان این اسطوره فوتبال جهان باشد.

رونالدو دارای 4 فرزند به نامهای کریستیانو جونیور، آلانا مارتینا، متئو و ایوا ماریا است که نزدیکی و محبت خاصی نیز بین او و فرزندانش وجود دارد. علاقه رونالدو به کانون خانواده اش باعث شده تا این اسطوره همیشه دوستدار فرزندان و همسرش باشد و اوقات فراغت خود را به تربیت، بازی و سپری کردن با آنها بگذراند.

تفریح و خوشگذرانی رونالدو به همراه زن و فرزندانش

تمامی کارشناسان و مفسران ورزشی همواره از رونالدو به عنوان ستاره ای تکرار نشدنی یاد می کنند. مخصوصا که ظهور این بازیکن در کنار اسطوره دیگری به نام لیونل مسی سبب ساز شده تا انگیزه هر دوبازیکن برای درخشش و بهتر شدن بیشتر و بیشتر شود.

کریستین رونالدو به همراه لیونل مسی همواره ثابت کرده اند علاوه بر مباحث فنی در زمینه عشق به خانواده نیز پیشگام بوده و بر خلاف برخی دیگر از سلبریتیها و فوتبالیستهایی که به محض رسیدن به ثروت و شهرت اصل خود را فراموش کرده و به خانواده خود پشت می کنند، نیستند و این بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها