کد خبر : 19898
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

زمان بزرگترین نمایش مد فشن در خاورمیانه مشخص شد

زمان بزرگترین نمایش مد فشن در خاورمیانه مشخص شد
زمان و مکان برگزاری بزرگترین فشن شو یا نمایش مد در خاورمیانه همزمان با مسابقات جام جهانی مشخص شد.؛

زمان، ساعت و روز برگزاری بزرگترین نمایش مد فشن شو به میزبانی یکی از کشورهای خاورمیانه مشخص شد. در برنامه ای که به نظر زمان مناسبی نیز برای تدارک و برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

این رویداد بزرگ فشن شو در روزهایی که کل نگاه جهان به سمت آن معطوف شده برگزار خواهد شد. نمایش فشن شو دقیقا 2 روز مانده به شروع فینال جام جهانی در 16 دسامبر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب پیگیری خواهد شد.

در این نمایش مد بزرگ جهان یکصد و پنجاه طراح لباس منتخب از سراسر جهان حاضر هستند. طراحانی که از تمامی قاره ها در آن حضور دارند. شمار ملیت ها و افرادی که در آن حاضر می شوند از 50 کشور مختلف خواهند بود.

محل برگزاری این نمایش مد نیز در استادیوم بزرگ قطری ها که پیش از این میزبان 7 مسابقه جام جهانی بود به نام ورزشگاه 974  خواهد بود.

خواهر امیر قطر تدارک دهنده این برنامه فشن شو بوده است. او از سوی برادرش به عنوان رئیس موزه های کشور قطر برگزیده شده است.

سرنوشت نهایی محل برگزاری این فشن شو نیز که در استادیوم موقتی و با سازه های خاص بوده، بعد از اتمام مسابقات جام جهانی مشخص خواهدشد. پیش تر از این عنوان شده بود که احتمالا این مکان تبدیل به یک فضای سبز بزرگ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها