کد خبر : 31189
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۲

پیگیری تمرینات نیمار در الهلال در سالن وزنه برداری عربستان + عکس

پیگیری تمرینات نیمار در الهلال در سالن وزنه برداری عربستان + عکس
تمرینات خاص و بدون توپ نیمار ملی پوش برزیلی در الهلال در سالن وزنه برداری انجام شد. نیمار ستاره بزرگ الهلال که قرارداد جدیدی با این تیم بسته به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی های ابتدایی لیگ حرفه ای عربستان همراهی کند؛

عکس تمرین نیمار در الهلال عربستان. تمرینات خاص و بدون توپ نیمار ملی پوش برزیلی در الهلال در سالن وزنه برداری انجام شد. نیمار ستاره بزرگ الهلال که قرارداد جدیدی با این تیم بسته به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی های ابتدایی لیگ حرفه ای عربستان همراهی کند. او تمرین انفرادی خود را دنبال می کند.

این ستاره به مدت شش هفته دور از میادین خواهد بود. تا هفته های شروع لیگ عربستان را از دست بدهد. اتفاق بدی که مطمئنا باعث بی تابی هواداران این تیم و لحظه شماری آنها برای مشاهده اولین بازی نیمار خواهد بود.

اولین تمرینی هم که نیمار پشت سر گذاشت نه در زمین چمن بلکه در برنامه بدنسازی باشگاه هنگام وزنه زدن بود. او زیر نظر پزشکان تیم الهلال و در سالن بدنسازی تمرینات خود را پیگیری کرد.

نیمار الهلال

عکس نیمار در عربستان در تمرینات بدون توپ

نیمار

تمرینات دور از فوتبال نیمار

سرمربی الهلال نیز به این امید دارد که برنامه آماده سازی نیمار هر چه سریعتر پیش رود تا از نیمار بتواند در هفته های آغازین لیگ عربستان نیز استفاده کند. هر چند دوری حدودا شش هفته ای به دلیل مصدومیت عضلانی وی پیش بینی شده است.

به اعتقاد رسانه ها او از هفته هشتم لیگ عربستان می تواند در رقابت های لیگ الهلال عربستان را همراهی کند.

نیمار در هفته هشتم منقابل الشباب قرار خواهد گرفت. تیمی که نائب قهرمانی آسیا را یدک می کشد و مطمئنا چشم هواداران به ان بازی بسیار حساس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آخرین وضعیت مصدومیت نیمار بعد بازی برزیل اروگوئه | مارال نیوز
6 ماه قبل

[…] با مصدومیت نیمار در تقابل با […]