کد خبر : 9531
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

مسی چرا در لیست نامزدهای دریافت توپ طلا قرار نگرفت

مسی چرا در لیست نامزدهای دریافت توپ طلا قرار نگرفت

علت قرار نگرفتن نام لیونل مسی در بین نامزدهای نهایی دریافت توپ طلا چیست؟ چرا بعد از سالها سرانجام اسمی از مسی در بین نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای فیفا دیده نمی شود. در مارال نیوز بخوانیم. لیونل مسی به عنوان رکورددار دریافت توپ طلا که موفق به کسب 7 جایزه شده در 15 سال

علت قرار نگرفتن نام لیونل مسی در بین نامزدهای نهایی دریافت توپ طلا چیست؟ چرا بعد از سالها سرانجام اسمی از مسی در بین نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای فیفا دیده نمی شود. در مارال نیوز بخوانیم.

لیونل مسی به عنوان رکورددار دریافت توپ طلا که موفق به کسب 7 جایزه شده در 15 سال اخیر همیشه نامش چه در صورت کسب جایزه نهایی و توپ طلا و چه عدم موفقیت در آن، در بین منتخبان قرار گرفته و آرای بالایی را نیز از افراد دارای صلاحیت رای دهی از تیمهای مختلف کسب کرده است.

لیونل مسی جایزه توپ طلا

مسی و محرومیت از دریافت توپ طلا

حالا لیونل مسی برای نخستین بار بعد از 15 سال از قرارگیری در بین کاندیداهای دریافت جایزه توپ طلا محروم شد.

علت اصلی عدم قرارگیری نام مسی در فهرست منتخبان توپ طلا

لیونل مسی در شروع فصل 2021 باشگاهش را عوض کرده و از بارسلونا به پی اس جی پیوست. جدایی او باعث شد تا در یک سبک جدیدی از بازی بعد از سالیان مدید حضور در بارسلونا قرار گیرد.

همچنین بازیکنانی با سبکی متفاوت و متغیر در کنار تزلزل خود مسی در کسب موفقیت در لیگ اروپا با پی اس جی و مصدومیتها و بازی های کمش باعث گردید تا لیونل مسی افت محسوسی داشته باشد و به نظر می رسد که قرار نگرفتن لیونل مسی در بین منتخبان جایزه توپ طلا در سال جاری عادلانه به نظر می رسد.

هر چند شروع فصل را مسی بسیار خوب آغاز کرده و چنانچه بتواند با همین فرمان پیش برود چه بسا سال آتی باز هم جزو گزینه های نهایی دریافت جایزه توپ طلا باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چشمک رونالدو به مسی شاید با رقابت دوباره تعبیر شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که کریستیانو به مسی چشمک می زد شکار […]

trackback
لیونل مسی در چه سالهایی برنده توپ طلا شده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اول یا دوم توپ طلا قرار گرفته است. […]