کد خبر : 3036
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

دوستداران محیط زیست در سوئیس اعتراض خیابانی کردند

دوستداران محیط زیست در سوئیس اعتراض خیابانی کردند

اعتراض فعالان محیط زیست در سوئیس با استفاده از فرصت برگزاری مجمع اقتصاد جهانی برای رساندن فریادها و دغدغه های خود در شهر داووس برگزار شد. خبرگزاری «ای.پی.آ» با انتشار عکس بالا از اعتراض طرفداران محیط زیست خبر داد. تجمع مذکور همزمان با برگزاری مجمع سالیانه اقتصاد جهانی که در شهر داووس سوئیس برگزار می

اعتراض فعالان محیط زیست در سوئیس با استفاده از فرصت برگزاری مجمع اقتصاد جهانی برای رساندن فریادها و دغدغه های خود در شهر داووس برگزار شد.

خبرگزاری «ای.پی.آ» با انتشار عکس بالا از اعتراض طرفداران محیط زیست خبر داد.

تجمع مذکور همزمان با برگزاری مجمع سالیانه اقتصاد جهانی که در شهر داووس سوئیس برگزار می شود، صورت گرفته و از گروه های مختلف سنی و اقشار مختلف در آن حضور یافتند.

به گزارش مارال نیوز، محیط زیست موضوع شوخی برداری نبوده و نمی شود تحت هیچ شرایطی آن را نادیده گرفته و یا رعایت شاخص های آن را ساده انگاری کرد.

مطمئنا زمین امانتی است که از گذشتگان به ما ارث رسیده و بایستی تمامی فعالیتهای اقتصادی و تجاری و تصمیم گیری های دیگر نیز با توجه به شاخص های محیط زیستی انجام پذیرفته و محیط زیست را در اولویت تمامی برنامه ها قرار دهیم.

دغدغه مندان محیط زیست نیز از این فرصت بزرگ استفاده کرده و در مجمع سالیانه اقتصاد جهانی در سوئیس درصدد یادآوری این مهم و حرف های خود با برگزاری اعتراض خیابانی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها