کد خبر : 3223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

علت ماسک نزدن تماشاگران خندوانه رامبد جوان

علت ماسک نزدن تماشاگران خندوانه رامبد جوان

دلیل استفاده نکردن تماشاگران برنامه خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم چه بود و آیا استفاده نکردن از ماسک تماشاگران و میهمانان برنامه تلویزیونی، استعلام و تائیدیه مجوزهای بهداشتی لازم را داشت؟ توضیحاتی در خصوص اینکه چرا تماشاگران حاضر در برنامه خندوانه تلویزیونی نسیم با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، از ماسک استفاده نکردند، ارائه

دلیل استفاده نکردن تماشاگران برنامه خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم چه بود و آیا استفاده نکردن از ماسک تماشاگران و میهمانان برنامه تلویزیونی، استعلام و تائیدیه مجوزهای بهداشتی لازم را داشت؟

ماسک نزدن تماشاگران تلویزیون

چرا تماشاگران خندوانه ماسک نزدند

توضیحاتی در خصوص اینکه چرا تماشاگران حاضر در برنامه خندوانه تلویزیونی نسیم با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، از ماسک استفاده نکردند، ارائه شده است.

با وجود اینکه فرهنگسازی برای خودداری از عادی انگاری کرونا از طریق صدا و سیما و سایر مراکز آموزشی در اولویت قرار گرفته، اما دیروز در خندوانه تماشاگران از ماسک برای پیشگیری از کرونا استفاده نکردند.

دلیل استفاده نکردن از ماسک تماشاگران

عدم استفاده از ماسک تماشاگران با چند شرط در برنامه خندوانه رامبد جوان و رعایت پیش شرطهایی صورت پذیرفته بود.

اولا اینکه میهمانان برنامه خندوانه بایستی سه واکسن خود را زده باشند؛ همچنین محل ضبط برنامه از تهویه مورد تائید هوا برخوردار باشد و علاوه بر آن تماشاگران با فاصله مناسب در کنار هم نشسته و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

همچنین این کار از شورای سلامت نیز مجوز لازم را داشته و با مجوز شورای سلامت صدا و سیما اجازه استفاده نکردن تماشاگران از ماسک داده شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از ساخته های رامبد جوان به عنوان بازیگر […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رامبد جوان در توضیح حذف و سانسور اسم وریا در یک پیام ویدیویی ضمن عذرخواهی از مردم و وریا، این گونه توضیح داد: […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رامبد جوان در این پیام استوری پر از احساس پمن عذرخواهی از مردم برای بخشیدن کاستی ها اعلام کرده که هدف ما فقط شاید و رضایت بینندگان بوده است و در این مسیر هر بار هنگام ضبط برنامه عم و رنج و خشمهایشان را در پشت استودیو جا می گذاشتند تا برنامه طنز و زیبای خنده وانه ساخته بشود. […]