کد خبر : 20637
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

زور ملوان و سپاهان به هم نرسید/ نفت آبادان پیروز بازی خارج از خانه

زور ملوان و سپاهان به هم نرسید/ نفت آبادان پیروز بازی خارج از خانه
مسابقه ملوان و سپاهان در دیداری که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.؛

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در دیدار مهم لیگ ملوان بندرانزلی مقابل سپاهان قرار گرفت. دیدار سرنوشت سازی که با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

مسابقات لیگ برتر با وقفه حدود 50 روزه به دلیل مسابقات جام جهانی دوباره از سر گرفته شد. رقابتهایی که بار دیگر شور را به فوتبال ایران باز می گرداند.

مازیار زارع با تیمش ملوان از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود. او در این دیدار حساس پدرام قاضی پور، سهیل فداکار و مسعود زائر کاظمینی را به عنوان بازیکنان ذخیره به میدان فرستاد. ذخیره هایی که کمک کرد تا در حفظ نتیجه و امتیاز گرفتن از مدعی قهرمانی سپاهانی ها موفق عمل کنند.

در سویی دیگر مورایس نیز به بازیکنانی همچون محمد علی نژاد، محمد قربانی و محمدرضا حسینی به عنوان بازیکنان ذخیره میدان داد. تعویض هایی که ریتم هجومی سپاهان را بهتر کرد.

ملوان بندر انزلی

عکس تیمی بازیکنان ملوان بندر انزلی پیش از بازی با سپاهان

در این دیدار سپاهانی ها بازی را هجومی تر شروع کرده و موقعیت های زیادی را نیز ایجاد کردند. دروازه بان ملوانی ها ایمان صادقی نیز در این بازی خوب عمل کرد. البته مهاجمان سپاهان نیز روی چند موقعیت بی دقتی کردند. توپ نیز در نیمه نخست به تیرک دروازه صادقی برخورد داشت. بدشانسی سپاهانی ها در به گل تبدیل نشدن توپ نیز از نکات مهم بود.

در نیمه دوم البته شرایط کمی فرق کرد و مازیار زارع با تعویض های خود منافذ دفاعی تیمش را بهبود بخشید. در نیمه دوم سپاهانی ها موقعیت های کمتر گلزنی داشتند تا در نهایت بازی به تساوی برسد.

در دیگر دیدار این هفته نیز صنعت نفت آبادان برد ارزشمند خارج از خانه مقابل نساجی مازندران داشت. آنها 2 بر 0 نساجی را شکست دادند. امید خالدی و میثم تهی دست زنندگان گل نفتی ها در این مسابقه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها