کد خبر : 30106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۵

سادیو مانه شاید راهی خاورمیانه شود/ خرید دیگر در راه النصر

سادیو مانه شاید راهی خاورمیانه شود/ خرید دیگر در راه النصر
النصر عربستان در جاه طلبی های خود برای خرید بازیکنان بزرگ علاوه بر بروزوویچ، رونالدو، احتمالا داوید دخیا حالا سادیو مانه را نیز نشانه گرفته است؛

النصر عربستان در جاه طلبی های خود برای خرید بازیکنان بزرگ علاوه بر بروزوویچ، رونالدو، احتمالا داوید دخیا حالا سادیو مانه را نیز نشانه گرفته است.

بازیکنی که در لیورپول سال های درخشانی را تجربه کرد. مهاجم سنگالی که می تواند وینگر مکملی در کنار کریستیانو رونالدو باشد.

این ستاره که یکی از برترین مهاجم های جهان می باشد در حدود 270 بازی که برای لیورپول انجام داده بود 120 بار گلزنی نموده بود. همچنین وی در این مدت 48 پاس گل نیز داشت.

ستاره 31 ساله ای که در ادامه کار خود با لیورپول در نهایت به بایرن مونیخ پیوست. با این وجود نتوانست آن گونه در این تیم آلمانی خوب بدرخشد و با حواشی زیادی عملکرد وی همراه شد. با وجود کسب قهرمانی بوندسلیگا  سادیو مانه احتمال دارد که از بایرن مونیخ جدا شود.

سادیو مانه

احتمال ماندگاری مانه در بایرن مونیخ هست

با این وجود عنوان شده که در فصل آینده این بازیکن احتمالا در بایرن مونیخ بماند و خودش نیز این تمایل را دارد. اما با همه این تفاسیر پیشنهاد پیوستن و قرارداد با النصر نیز به سادیو مانه داده شده است.

در صورت موافقت با این پیشنهاد مانه راهی خاورمیانه که تیم های حاضر در آن سبکی متفاوت از فوتبال دنیا را ارائه می دهند می شود. مشخص نیست که وی می تواند در آسیا موفق شود یا نه.

النصر در جام باشگاه های آسیا نیز حضور دارد. البته آن ها در مرحله پلی آف باید حاضر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها