کد خبر : 16163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۰۸

پایان خوش پل پوگبا در مشکلات خانوادگی و ورزشی

پایان خوش پل پوگبا در مشکلات خانوادگی و ورزشی
پل پوگبا مشکلاتش را در سال جاری میلادی که گریبانش گرفته بود را تمام شده می بیند. دو مشکل بزرگی که امانش را بریده بود.؛

مشکلات ورزشی و خانوادگی کنونی پل پوگبا که معضل بزرگ برای او تبدیل شده بود، به نظر در حال پایان شدن است. شاید سخت ترین شرایط زندگی حرفه ای پل پوگبا در سال میلادی جاری سپری شد.

او در این سال با دو مشکل خانوادگی و همچنین مصدومیت بزرگ همراه با عمل جراحی شد؛ همراه بود. یکی از تنش های بزرگ پوگبا مصدمیت ازناحیه زانو بود. البته با رفتن زیر تیغ جراحی این تنش را چندی پیش سپری کرد. او حالا با قدرت برای بازتوانی لازم به منظور بازگشت به میادین در تلاش است.

پل پوگبا حتی از این فرصت برخوردار است تا با حفظ آمادگی به جام جهانی نیز رسیده و تیم ملی فرانسه را نیز همراهی کند. موفقیت با تیم یوونتوس باشگاه کنونیش نیز از دیگر اهداف اوست.

یکی دیگر از تنش های مهم پل پوگبا در سال جاری میلادی مشکلات خانوادگی عجب پایانی ناپذیر وی بود. تنشی که در بخشی از آن برادر وی نیز حضور داشت. اتفاقاتی که حی به شکایت و دادگاه نیز کشید و در نهایت منجربه زندانی کردن برادرش نیز شد.

پایان خوش پل پوگبا در مشکلات خانوادگی و ورزشی

پایانی بر کابوس های تمام نشده پل پوگبا

این رویداد با تهدید بر علیه افشاگری بر علیه  پوگبا همراه بود اما به نظر می رسد این کابوس برای پل پوگبابه اتمام رسیده است تا او با تمرکز و حواس لازم به ادامه فوتبال و ورزش حرفه ای خود بپردازد.

شاید یک قهرمانی با تیم ملی فرانسه و حضور موفقیت آمیزوی بتواند همه این کابوس ها را تبدیل به یک خواب فراموش شده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها