کد خبر : 32721
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

ساعت پخش تکرار سریال نون خ 5 از شبکه یک و تماشا

ساعت پخش تکرار سریال نون خ 5 از شبکه یک و تماشا
ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 5 به قرار زیر می باشد. سریال پرطرفدار و پرمخاطب شبکه اول سیما که از شبکه تماشا نیز بازپخش آن ارائه می شود.؛

تکرار و بازپخش سریال نون خ پنج در چه ساعتی از شبکه یک و تماشا پخش خواهد شد؟ ساعت بازپخش سریال نون خ 5 از شبکه تماشا و اول سیما به این شرح است.

با اعلام روابط عمومی شبکه اول سیما قرار است از 15 فروردین سری جدید نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و در ادامه تولید مجموعه های گذشته این سریال با بازیگران و عوامل گذشته و البته اضافه شدن برخی بازیگران جدید از آنتن شبکه اول سیما پهش شود.

زمان پخش و بازپخش سریال نون خ 5

علاقه مندان به سریال نون خ 5 می توانند این سریال را از ساعت 22:15 دقیقه از شبکه اول سیما ببینند.

تا کنون زمان دقیق بازپخش و ساعت تکرار سریال نون خ 5 اعلام نشده اما اگر با رویه گذشته سریال های پخش شده نوروزی و همچنین سریال زیرخاکی 4 که پیش تر از سریال نون خ پخش می شد مقایسه کنیم احتمالا بازپخش نون خ 5 از شبکه اول سیما در حوالی ساعت یک و نیم شب تا 2 بامداد، 7:15 دقیقه صبح و همچنین  15:30 دقیقه روز بعد باشد.

همچنین از شبکه تماشا نیز شاهد پخش تکرار نون خ 5 همه روزه از ساعت 18 و 00 بامداد «12 شب»می توانید باشید. البته این خبر هنوز قطعی نبوده و بر اساس مقایسه ساعت پخش سریال زیر خاکی 4 در مورد نون خ 5 عنوان شده است.

با توجه به این که سریال نون خ در سری های قبلی خود توانسته بود اقبال عمومی را به خود جلب کرده و جزو پربیننده ترین سریال های تلویزیونی پخش شده تلقی شود پیش بینی می شود که در سری جدید این سریال نیز شاهد اقبال خوبی باشیم.

خلاصه مطلب عنوان شده در خصوص ساعت بازپخش و پخش نون خ 5:

  • ساعت پخش اصلی نون خ 5: ساعت 22:15 دقیقه شبکه اول سیما
  • ساعت تکرار نون خ 5 از شبکه اول سیما: 2 بامداد، 7:15 دقیقه صبح، 15:30 دقیقه «این تایم، بسته به روزهای مختلف کمی دچار تغییر است. برای مثال تکرار قسمت چهارم نون خ ازشبکه یک در ساعات 1:35 دقیقه شب، 7 صبح، 15:15 دقیقه پخش شد.
  • ساعت تکرار نون خ 5 از شبکه تماشا: 12 بامداد و 18
  • ساعتهای بازپخش اعلام شده هنوز قطعی نیستند.
  • با مراجعه به سایت شبکه 1 سیما و بخش جدول پخش، می توانید آخرین خبر و تغییرات جدول پخش را ببینید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سریال نون خ 5 چند قسمت است؟ | مارال نیوز
1 ماه قبل

[…] خلاصه سریال نون خ 5 آمده است که: بازیگران سریال این بار از روستای خود دل می […]