کد خبر : 31739
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

ستاره ای که لیورپول را مقابل نیوکاسل نجات داد

ستاره ای که لیورپول را مقابل نیوکاسل نجات داد
محمد صلاح با وجود از دست دادن یک ضربه پنالتی مقابل نیوکسل مرد اول لیورپولی ها برای برتری در این دیدار بود.؛

در دیدار لیگ برتر انگلیس که روز گذشته بین لیورپول و نیوکاسل برگزار شد این لیورپول بود که با درخشش ستاره مصری خود توانست 4 بر 2 بر حریف خود غلبه کند.

هر چند محمد صلاح یک پنالتی را در اوایل نیمه نخست برای لیورپول از دست داد اما درخشش و دریبل ها و پاس ها و گلزنی های صلاح بود که عامل پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل نیوکاسل شد.

محمد صلاح با وجود از دست دادن یک ضربه پنالتی مقابل نیوکسل مرد اول لیورپولی ها برای برتری در این دیدار بود.

بعد از آن که صلاح در دقیقه 21 ضربه پنالتی خود را به صورت محکم به وسط دروازه زده و دوبراوکا سنگربان نیوکسل به خوبی واکنش نشان داد، تا توپ او وارد دروازه نشود. این اتفاق انگیزه صلاح برای جبران را مضاعف کرد.

در ادامه کار صلاح در دقیقه 50 نخستین گل بازی و تیم خود را به ثمر رساند. در شرایطی که لیورپول سراسر حمله بود اما نیوکسل در معدود حملات خود در دقیقه 55 و در ضد حمله و ضربه دقیقه حساب شده در موقعیت تک به تک الکساندر ایساک بازی را به تساوی کشاند.

با این وجود کرتیس جونز و کودی خاکپو در دقایق 75 و 79 دو گل پشت سر هم برای تیم آنفیلدی به ثمر رساندند.

اسون بوتمن بازیکن نیوکسل خیلی زود و در دقیقه 81 بعد از خورده شدن دو گل پیاپی تیمش یکی از گل ها را جبران کرد با این وجود باز هم نوبت به محمد صلاح رسید. او این بار در موقعیت پنالتی برای بار دوم پشت توپ ایستاد ولی این بار بر خلاف جهت حرکت سنگربان نیوکسل ضربه دقیق خود را وارد دروازه کرد تا 4 بر 2 لیورپولی ها برنده این بازی بزرگ شده و امید اصلی قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس خود را مطرح کنند.

محمد صلاح

لحظه شادی گل محمد صلاح بعد باز کردن دروازه نیوکسل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها