کد خبر : 10636
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

همام طارق در لیگی که انتظارش را نداشتید

همام طارق در لیگی که انتظارش را نداشتید

خبر مارال نیوز؛ همام طارق در چند قدمی پیوستن به لیگی است که شاید انتظار آن را نداشتید. بازیکن ملی پوش عراق و مطرح سابق استقلال تهران بعد از افت در سالهای اخیر در حال قرارداد بستن با تیمی در لیگ دسته دوم فوتبال قطر است و چنانچه روند مذاکرات با باشگاهی به نام معیذر

خبر مارال نیوز؛ همام طارق در چند قدمی پیوستن به لیگی است که شاید انتظار آن را نداشتید. بازیکن ملی پوش عراق و مطرح سابق استقلال تهران بعد از افت در سالهای اخیر در حال قرارداد بستن با تیمی در لیگ دسته دوم فوتبال قطر است و چنانچه روند مذاکرات با باشگاهی به نام معیذر خوب پیش برود، همام طارق لباس این تیم خوب و ریشه دار مطرح که البته در لیگ دسته دوم قطر حضور دارد را خواهد پوشید.

طارق که در کارنامه ورزشی خود 18 بازی ملی و یک گل را نیز ثبت کرده از بازیکنان کلیدی تیم ملی عراق در مقطعی محسوب می شد و چنانچه بتواند به شرایط آرمانی و مدنظر گذشته خود بازگردد، در آینده نیز می تواند لباس تیمهایی که در لیگهای بالاتر و مطرحی حضور دارند را نیز بپوشد و حتی مجدا به تیم ملی کشورش برگشته و دعوت شود.

البته همام طارق در این تیم جدید خود در لیگ دو قطر نیز در صورت انعقاد قرارداد می تواند کاری کارستان کرده و در کنار مربیان زحمت کش و سایر بازیکنان زمینه بازگشت به لیگ ستارگان قطر را فراهم کند که در این صورت استعداد و پتانسیل های او بیشتر از پیش برای همگان عیان خواهد شد و شاید تیمهای سابق او قدر این بازیکن را در آن شرایط بیشتر ازپیش نیز بدانند.

او مدتی بعد از جدایی از استقلال در لیگ مصر فوتبال بازی کرد، سپس در نیروی هوایی عراق و کشور لیبی نیز حضور داشت و در نهایت اکنون در دو راهی قرارداد با تیم دسته دومی قطری یا حضور در باشگاهی دیگر قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها