کد خبر : 3707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال در دو قدمی پرسپولیسی شدن

سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال در دو قدمی پرسپولیسی شدن

سجاد شهباززاده مهاجم اردبیلی سپاهان و بازیکن سابق استقلال تهران، در دو قدمی پرسپولیسی شدن در فصل نقل و انتقالات قرار گرفته است. به گزارش مارال نیوز، ایرنا خبری را امروز مخابره کرد که می تواند بمب بعدی نقل و انتقالاتی پرسپولیس لقب بگیرد. سجاد شهباززاده که در سپاهان اصفهان و استقلال تهران در خط

سجاد شهباززاده مهاجم اردبیلی سپاهان و بازیکن سابق استقلال تهران، در دو قدمی پرسپولیسی شدن در فصل نقل و انتقالات قرار گرفته است.

به گزارش مارال نیوز، ایرنا خبری را امروز مخابره کرد که می تواند بمب بعدی نقل و انتقالاتی پرسپولیس لقب بگیرد.

سجاد شهباززاده که در سپاهان اصفهان و استقلال تهران در خط هجومی به عنوان مهاجم به یک تمام کننده تمام عیار تبدیل شده بود، حالا در شرف پرسپولیسی شدن قرار گرفته است.

ایرنا در خبری که امروز منتشر کرده از احتمال پیوستن سجاد شهباززاده در روز شنبه هفته آتی به صورت رسمی و امضای قرارداد خبر داده و نشوته که به نظر می رسد توافقات لازم شهباززاده با پرسپولیس نیز انجام شده است.

رضا درویش در کنار سرمربی پرسپولیس، امسال فصل نقل و انتقالات را فعال تر از همه فصول دیگر آغاز کردند و بعد از جذب بازیکنان بزرگی همچون بیرانوند، پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر به نظر می رسد که حالا نوبت به سجاد شهباززاده رسیده است.

در صورت پیوستن سجاد شهباززاده به پرسپولیس، این چهارمین خرید بزرگ این تیم بزرگ پایتخت در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس در جذب دیگر بازیکنان مورد نیاز و همچنین نگهداشتن بازیکنان موثر فصل گذشته خود نیز چگونه عمل خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سجاد شهباززاده د… بود که باز با توجه به صلاحدید و مشورتهای انجام داده؛ تصمیم خود را برای پوشیدن لباس سابق تیم خود یعنی استقلال گرفت. […]