کد خبر : 15378
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

ناراحتی دو طرفه شهباززاده بعد بازی فولاد

ناراحتی دو طرفه شهباززاده بعد بازی فولاد
سجاد شهباززاده به دو علت مهم به نظر می رسید که در روز گذشته ناراحت بود به گونه ای که درخوات هواداران برای عکس گرفتن را نیز رد کرد.؛

بعد از اینکه مسابقه حساس دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به اتمام رسید به نظر می رسید سجاد شهباززاده به دو علت ناراحت و دلخور بود. در زیر بررسی می کنیم.

در شرایطی که از شهباززاده به عنوان یکی از بزرگترین خریدهای فصل و بمب نقل و انتقالاتی یاد می شد، این بازیکن روزهای خوبی را در استقلال سپری نمی کند. ناراحتی او نیز به نظر جدا از این موضوع نیست.

شهباززاده در استقلال در ترکیب ثابت تیمش جایی ندارد و این موضوع نیز باعث گردید تا او روز گذشته با ناراحتی استادیوم را ترک کند.

همچنین عدم برد مقابل فولاد نیز می تواند دومین علت برای ناراحتی او باشد. این ناراحتی تا حدی بود که وی تقاضای هواداران را که مقابل اتوبوس ایستاده بودند تا از وی عکس بگیرند را رد نمود و بدون صحبت کردن استادیوم را ترک کرد.

شهباززاده روزهای خوبی را در سپاهان صافهان سپری کرده و پیش تر از آن در لباس استقلال نیز گلهای حساسی را زده بود. شهباززاده سابقه آقای گلی لیگ ایران را نیز در کارنامه خود دارد. مهاجم اردبیلی باهوش که می تواند دوباره روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
افت مهاجم اردبیلی استقلال/ آقای گلی که طلسم شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شهباززاده که با بازگشت […]