کد خبر : 9891
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

غیبت مطهری در تمرین گروهی به دلیل تصمیم ساپینتو

غیبت مطهری در تمرین گروهی به دلیل تصمیم ساپینتو

ریکاردو ساپینتو با تصمیم نهایی که گرفت، باعث غیبت و ناراحتی ارسلان مطهری از حضور در تمرینات استقلال تهران شد. استقلال تهران که در پست مهاجم بازیکنان بزرگ و طراز اولی همون سجاد شهباززاده، محمد محبی، مهدی قائدی و کاوه رضایی را به خدمت گرفته بالمجبور بایستی با چند مهاجم خداحافظی می کرد تا در

ریکاردو ساپینتو با تصمیم نهایی که گرفت، باعث غیبت و ناراحتی ارسلان مطهری از حضور در تمرینات استقلال تهران شد. استقلال تهران که در پست مهاجم بازیکنان بزرگ و طراز اولی همون سجاد شهباززاده، محمد محبی، مهدی قائدی و کاوه رضایی را به خدمت گرفته بالمجبور بایستی با چند مهاجم خداحافظی می کرد تا در نهایت این قرعه به نام ارسلان مطهری افتاد.

با قرار گرفتن مطهری در لیست مازاد استقلال و تصمیمی که اعلام شد، ناراحتی ارسلان مطهری از این اقدام را باعث شد تا وی بدین منظور در اقدام و تصمیمی در تمرینات استقلال تهران حضور نیابد.

از بازیکنانی که استقلال را در سفر به بندر انزلی برای مصاف با ملوان همراهی نمی کنند می توان به سیدمحمد حسینی نیز اشاره کرد. البته در خبری که اخیرا در خبرگزاری ها اعلام شد به نظر می رسد که آمانوف از شانس حضور در استقلال و ترکیب این فصل آن برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ارسلان مطهری برای پایان همکاری شرط گذاشت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] استقلال؛ ارسلان مطهری برای پایان […]

trackback
زمان و ساعت تمام مسابقات جام جهانی 2022 قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازی ها در مرحله گروهی و جزئیات تمامی […]