کد خبر : 7103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا در کشور اروپایی اردو می زند

فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا در کشور اروپایی اردو می زند

فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا در کشور اروپایی اردو می زند، اردویی که از روز چهارشنبه شروع شده و چندین بازی دوستانه نیز درنظر گرفته شده است. در مارال نیوز این خبر ورزشی را دنبال میکنید. اردوی دوستانه شاگردان فرهاد مجیدی در کشور خوش آب و هوای اتریش خواهد بود. اتحاد کلبا امارات که تا

فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا در کشور اروپایی اردو می زند، اردویی که از روز چهارشنبه شروع شده و چندین بازی دوستانه نیز درنظر گرفته شده است. در مارال نیوز این خبر ورزشی را دنبال میکنید.

اردوی دوستانه شاگردان فرهاد مجیدی در کشور خوش آب و هوای اتریش خواهد بود.

اتحاد کلبا امارات که تا کنون دو بازیکن خارجی خوب گرفته و درصدد قرارداد بستن با مهدی قائدی نیز است، اردوی تدارکاتی و آماده سازی خود را در کشور اتریش برگزار خواهد کرد.

در پی قهرمانی استقلال تهران در امارات، فرهاد حالا راهی باشگاه اماراتی شده که در چند وقت اخیر در کسب نتیجه موفق ظاهر نشده است.

حالا حضور اتجاد کلبا در اتریش که همراه با انجام چندین بازی دوستانه خواهد شد که برخی از منابع از برگزاری 4 بازی دوستانه خبر می دهند؛ به مظنور آماده سازی هر چه بهتر بازیکنان این تیم خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرهاد مجیدی که جدیدا با اتحاد کلبا امارات قرارداد بسته از مشتریان پر و پا قرص مهدی قائدی بوده و درتلاش است تا زمینه حضور قائدی در اتحاد را فراهم کند. […]

trackback
مشکل زمین تمرین و محل بازی تیم فرهاد در امارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مشکل تیم فرهاد مجیدی می تواند در روند […]

trackback
سخت ترین دیدار فرهاد مجیدی در هفته دوم لیگ امارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] امارات با تیم اتحاد کلبا رقابت بسیار […]