کد خبر : 19378
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

سرماخوردگی در بین بازیکنان یک تیم فوتبال آنها را برآشفت

سرماخوردگی در بین بازیکنان یک تیم فوتبال آنها را برآشفت
سرماخوردگی به اردوی هلندی ها زده و در بین بازیکنان یک تیم فوتبال آنها را برآشفته تا نگرانیشان بیشتر شود.؛

آنفولانزا و یا سرماخوردگی در بین بازیکنان یک تیم اروپایی فوتبال آنها را برآشفت. بروز ویروس و سرماخوردگی در اردوی یک تیم فوتبال برای آنها شدیدا دردسرساز شده است. اتفاق تلخی که منجر شده تا بازیکنان این تیم سخت نگران از دست دادن بازی های جام جهانی شوند.

هلند در آستانه برگزاری بازی حذفی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی است. دیداری که برای هر تیمی حکم مرگ و زندگی دارد چرا که بازنده از گردونه مسابقات حذف می شود. همچنین تیم پیروز نیز افتخار بزرگ قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر جهان را لمس خواهد کرد.

سرماخوردگی در بین بازیکنان یک تیم فوتبال آنها را برآشفت

سرماخوردگی و افزایش شیوع آن در بین هلندی ها

حالا هلندی ها ترس از افزایش سرماخوردگی دارند.

چندین مورد ابتلا به آنفولانزا در بین لاله های نارنجی دیده شده است. فن خال نیز از این موضوع غافل نبوده و در نشست خبری خود به آن اشاره کرد هر چند وی جواب صریحی نداد ولی گفت چند بازیکن هلندی دارای نشانه هایی از سرماخوردگی هستند.

گزارشهای میدانی نیز از وضعیت نسبتا نامناسب سرماخوردگی در بین فرانکی دی یونگ و دی رون خبر می دهد. تب و گلو درد از جمله نشانه های این افراد بوده است.

فن خال هرگز نخواست در باره سرما خوردگی این بازیکنان بیشتر توضیح دهد. البته وی گفت چنانچه بیماری مذکور به دیگر بازیکنان نیز سرایت کند موضوع بدتر و نگران کننده تر می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها