کد خبر : 18036
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

سرمربی سپاهان داشتن این بازیکن را خوش شانسی دانست

سرمربی سپاهان داشتن این بازیکن را خوش شانسی دانست
سرمربی خارجی موفق سپاهان اصفهان داشتن این بازیکن بزرگ پرتغالی را خوش شانسی دانست.؛

دیدگاه متفاوت مورایس نسبت به رونالدو. اعتقاد جالب و خاص سرمربی شاغل در ایران نسبت به کریستیانو رونالدو. سرمربی موفق سپاهان و دستیار سابق مورینیو داشتن این بازیکن را یک خوش شانسی و خوشبختی دانست. بازیکن حاشیه سازی که این روزها در خصوص او صحبتهای زیادی می شود.

بعد از مصاحبه جنجالی رونالدو و همچنین بیان ارتباط نامناسبش با سرمربی کنونی منچستر اریک تن هاخ انتقادات زیادی از رونالدو شد. موضوعی که با دفاع مورایس سرمربی سپاهان از رونالدو همراه شده است.

ژوزه مورایس در صحبتهای اخیر خود بعد از حاشیه هایی که برای کریستیانو رونالدو در منچستر پیش آمده دیدگاه خود را بیان کرد. او اعلام کرد برخورداری از رونالدو برای تمامی مربیان شانس و خوشبختی بزرگی می تواند باشد. اتفاقی که می تواند به تیم در شرایط مختلف کمک کند.

مورایس از رونالدو به عنوان انسانی متواضع نیز یاد کرد. وی در ادامه تمجیدهای خود از رونالدو اعلام کرد: کریستیانو رو شبیه افرادی با ویژگی های ناشناس و خاص است.

مورایس گفت: اعتقاد دارد به این که تمرین و کار کردن با بازیکنان خاص مثل رونالدو نیازمند این است که شما هم یک مربی خاصی باشید. این نیز به معنای آن است که نحوه برخورد با موقعیت های فعلی رونالدو را بدانید و ارتباط مثبت خوبی ایجاد کنید. فراهم کردن اعتماد دو طرفه به مربی ارتباط دارد. مربی با کیفیت بالا می تواند با شرایط کنار آمده و موضوع را مدیریت کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها