کد خبر : 10138
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

جدی بودن مورایس در کار با تلاش و آنالیز ویژه تیمها

جدی بودن مورایس در کار با تلاش و آنالیز ویژه تیمها

سایت مارال نیوز؛ جدی بودن مورایس در کار مربیگریش با تلاش و آنالیز و بررسی فنی و ویژه تیمها، جدیت ژوزه مورایس دستیار سابق مورینیو در سپاهان برای موفقیت تیمش و آنالیز و بررسی فنی و کیفی تیمهای دیگر را بخوانیم. مورایس که اولین فصل حضور خود در لیگ ایران و سپاهان را سپری می

سایت مارال نیوز؛ جدی بودن مورایس در کار مربیگریش با تلاش و آنالیز و بررسی فنی و ویژه تیمها، جدیت ژوزه مورایس دستیار سابق مورینیو در سپاهان برای موفقیت تیمش و آنالیز و بررسی فنی و کیفی تیمهای دیگر را بخوانیم.

مورایس که اولین فصل حضور خود در لیگ ایران و سپاهان را سپری می کند شروع فصل را بسیار درخشان و موفق عمل کرده و دو پیروزی حیاتی مقابل دو تیم بزرگ ایران استقلال و نساجی کسب کرده است تا از سپاهان به عنوان شانس اول قهرمانی یاد شود.

ژوزه مواریس روز گذشته نیز بعد از انجام بازی مهم تیمش مقابل نساجی سریعا خود را به تهران و محل برگزاری مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان رساند تا از نزدیک بتواند شاهد آنالیز و بررسی وضعیت دو تیم باشد.

زوزه مواریس جدی سپاهان

استقلال و فولاد جزو شانسهای اصلی قهرمانی محسوب می شوند و دیدن از نزدیک این بازی توسط مورایس نشان دهنده اهمیتی است که به دو تیم قائل بوده و دوست دارد از نقاط قوت و ضعف این دو تیم آشنا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شکستی دیگر برای فیروز کریمی/ دندان تیز سپاهان برای قهرمانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که توسط ژوزه مورایس جمع کرده در […]

trackback
سرمربی سپاهان داشتن این بازیکن را خوش شانسی دانست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] متفاوت مورایس نسبت به رونالدو. […]