کد خبر : 31330
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

سرمربی که از تشویق شدن استقبال نمی کند

سرمربی که از تشویق شدن استقبال نمی کند
سرمربی مطرح شاغل در انگلیس از این که در طول جریان بازی تشویق شده و توسط هواداران مورد تمجید قرار گیرد استقبال نمی کند. او از استقبال تماشاگران تنها در صورت پایان بازی استقبال می کند؛

سرمربی مطرح شاغل در انگلیس از این که در طول جریان بازی تشویق شده و توسط هواداران مورد تمجید قرار گیرد استقبال نمی کند. او از استقبال تماشاگران تنها در صورت پایان بازی استقبال می کند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول نسبت به شعارها و ابراز محبت هواداران لیورپول نسبت به او واکنش نشان داد.

یورگن کلوپ اعلام کرده که به این که توسط هواداران مورد تشویق قرار می گیرد بیشتر از هر چیز دیگری افتخار می کند. همچنین از این که مورد تشویق قرار می گیرد بسیار خوشحال است. اما نکته مهم یورگن کلوپ بحث دیگری است.

یورگن کلوپ در این باره اعلام کرده که شایسته است هواداران در طول بازی به تشویق بازیکن ها بپردازند. کلوپ دوست داشته که بازیکن ها در طول 90 دقیقه مورد حمایت قرار گیرند و هواداران آن ها را به سمت جلو و پیشرفت هل داده و اقدامی کنند که همچنان به تیم حریف فشار بیاورند. همچنین شعار دادن برای او شایسته است بعد اتمام مسابقه انجام پذیرد.

یورگن کلوپ

کلوپ با بیان این که عاشق شعارهایی همچون یورگن کلوپ قرمز است می باشد، افزود: چنین شعارهایی توسط طرفداران برایش خاص می باشد و نمی توان آن را با واژه ها وصف کرد.

هر چند تاکید مهم کلوپ بر این بوده که چنین شعارهای در زمان مناسب خود و بعد اتمام مسابقه داده شود. همچنین در طول مسابقه تمرکزها بر تشویق تیم خودش و بازیکنان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها