کد خبر : 16345
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

عکس قهر رونالدو در وسط مسابقه و ترک بازی

عکس قهر رونالدو در وسط مسابقه و ترک بازی
قهر کردن رونالدو در وسط بازی و پیش از اتمام سوت مسابقه و رفتن به سمت رختکن باعث بهت همگان شد. بازیکن باتجربه ای که بایستی الگوی دیگران باشد تحمل تعویضی بودن را با وجود موفقیت تیمش نداشت.؛

ترک بازی توسط رونالدو باعث بهت همگان شد. در شرایطی که بازی هنوز به اتمام نرسیده بود و رونالدو نیز نیمکت نشین بود، در اعتراض به وضعیت خود قبل از پایان مسابقه منچستر و تاتنهام نیمکت تیم خود را ترک کرد.

این کار غیرتیمی رونالدوی باتجربه که باید الگوی دیگران باشد در شرایطی رخ داد که تیم او نیز بازی خوبی از خود به نمایش می گذاشت و مقابل تاتنهام مقتدر با 2 گل نیز جلو بودند.

بر خلاف بازی های پیش اریک تن هاخ در این دیدار از رونالدو حتی به عنوان بازیکن تعویضی نیز استفاده نکرد. این کار باعث ناراحتی شدید رونالدو شد.

ترک همراه با عصباتنیت بازی توسط رونالدو و رفتن به سمت تونل ورزشگاه از دید دوربین های ورزشگاه نیز پنهان نماند.

عکس قهر رونالدو در وسط مسابقه و ترک بازی

صحبتهای سرمربی منچستر و تشریح نکردن دلایل کار رونالدو

اریک تن هاخ بعد از اتمام بازی گفت: فقط می خواهم از نمایش خوب تیم لذت ببریم. تکلیف و وضعیت نهایی کریستیانو را نیز فردا اعلام خواهیم کرد. پس از اتمام مسابقه نیز با رونالدو صحبتی نداشته ام. اکنون باید به فکر ریکاوری کردن باشیم. ما از الان باید به دنبال تفکر به بازی مقابل چلسی باشیم.

تن حالا لیگ جزیره برای ما هیجان انگیز شده است. نمایشی بسیار فوق العاده مقابل تاتنهام داشتیم و با 11 بازیکن حمله و 11 بازیکن دفاع کردیم. از این اتفاق بسیار خوشحال و راضی هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرنوشت رونالدو بعد از قهر/ آیا تن هاخ و منچستر کریس را می بخشند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای و عجیب قهر و ناراحتی […]