کد خبر : 31648
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

سنگینترین شکست فصل بایرن در سال 2023 دربوندسلیگا در خارج از خانه

سنگینترین شکست فصل بایرن در سال 2023 دربوندسلیگا در خارج از خانه
در خارج از خانه و مقابل آینتراخت فرانکفورت سنگین ترین شکست فصل 2023 بایرن مونیخی ها در بوندسلیگا در خارج از خانه رقم زده شد.؛

در خارج از خانه و مقابل آینتراخت فرانکفورت سنگین ترین شکست فصل 2023 بایرن مونیخی ها در بوندسلیگا در خارج از خانه رقم زده شد.

آنها مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه عجیب 5 بر 1 شکست خوردند.

در شرایطی که شانس پیروزی بایرن مونیخ به اعتقاد کارشناسان در این مسابقه به مراتب بیشتر گمانه زنی می شد. اما در نهایت این آینتراخت فرانکفورت بود که به برتری آن هم با نتیجه عجیب 5 بر 1 رسید.

شرح گل نخست فرانکفورت مقابل بایرن مونیخ

آینتراخت فرانکفورت که بازی را خوب شروع کرده بود در دقیقه 12 توسط عمر مارموش به گل اول رسید. توپ ریباند شده ای که بعد از برخورد به تیرک دروازه به مارموش رسیده بود را به خوبی با یک استوپ سینه عالی و شوت دقیق وارد دروازه مانوئل نویر کرد.

در ادامه بایرن مونیخی ها فرصت خوب گلزنی توسط هری کین را از دست دادند. شاید اگر توپ کین وارد دروازه فرانکفورتی ها می شد نتیجه و شرایط بازی نیز متفاوت می شد.

اشنباه مانوئل نویر در روی گل دوم مقابل فرانکفورت

در ادامه اشتباه عجیب از دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخی ها یعنی مانوئل نویر باعث شد تا آنها دومین گل را هم بخورند. اریک دینا روی ضربه ضعیف و کم جانی که به سمت دروازه نویر زده بود دروازه آنها را باز کرد.

در نهایت و در دقیقه 35 هوگو لارسون سومین گل فرانکفورتی ها را روی ضربه زمینی زود. نویر روی این توپ نیز نتوانست واکنش مثبتی داشته باشد هر چند گرفتن این ضربه بر خلاف ضربه دوم سخت و نشدنی به نظر می رسید.

فرانکفورت

حلقه شادی بازیکنان اینتراخت فرانکفورت بعد گلزنی

در آخرین دقایق نیمه نخست جاشوا کیمیش یکی از گل های بایرن را جبران کرد تا آنها امیدوار به ادامه بازی شوند. گوئرو و لایمر دو تعویض مونیخی ها در شروع نیمه دوم بود تا با مزراوی و دیویس تعویض شده و جایگزین این بازیکنان شوند.

تعویض های انجام شده برای جبران نتیجه مقابل آینتراخت فرانکفورت مثمر ثمر نشد و اریک دینا و انسگر کناف دو گل پشت سر هم دیگر در دقایق 50 و 60 به ثمر رساندند تا شکست سنگین مونیخی ها شکل گیرد.

این شکست شرایط بایرن مونیخ برای قهرمانی در بوندسلیگا را سخت تر از قبل کرد. چرا که لورکوزن تیمی بوده که به راحتی امتیاز از دست نمی دهد و برد احتمالی آنها در بازی امشب باعث افزایش بیش از پیش اختلاف امتیازات دو تیم در صدر بوندسلیگا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها