کد خبر : 15388
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

سه رکورد دار لیگ برتر از نظر نباختن و گل نخوردن

سه رکورد دار لیگ برتر از نظر نباختن و گل نخوردن
سه تیم مخلتف باشگاهی که تا هفته هشتم لیگ برتر رکورد دار از نظر نباختن و کم گل خوردن هستند و از نظم دفاعی خاصی نیز برخوردارند.؛

سه تیم تا کنون در لیگ برتر دوره بیست و دوم فوق العاده ظاهر شدند. این تیمها از نظر آمار گل نخوردن و همچنین نباختن تا بدین جای لیگ رکورد دار هستند.

از تیم جواد نکونام، محمد ربیعی و تارتار به عنوان تیمهای یاد می شود که امسال توانستند کار بزرگی از نظر نتیجه گیری در هشت هفته ابتدایی بگیرند. این سه تیم فولاد، مس و ذوب در هشت بازی گذشته خود حتی یک شکست را نیز تجربه نکردند. موفقیت درخشانی که قابل ذکر است. البته این تیمها در آمار گلزنی چندان خوب عمل نکرده اند.

همچنین همه این تیمهای مورد اشاره در بازی های گذشته خود تنها 3 بار دروازه یشان باز شده است تا نقطه مشترک جالبی را داشته باشند.

البته این تیمها درست است که آمار قابل توجهی در گل نخوردن و همچنین نباختن تجربه کردند، اما از نظر گلزنی نیز آمار ارزشمند و چندان خوبی ندارند.

در بین این تیمها تنها فولاد از نظر موقیعت جدولی جایگاه بهتری دارد. سایر تیمها فانوس به دست هستند. البته فاصله امتیازی تیمهای فوق کم بوده و با یک برد یا باخت می توانند به جمع بالانشین ها یا سقوط کرده ها برسند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها