کد خبر : 10085
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

آمار خیره کننده تیم محمد ربیعی با وجود عدم نتیجه گیری

آمار خیره کننده تیم محمد ربیعی با وجود عدم نتیجه گیری

خبری مارال نیوز؛ از نظر آمار مالکیت و همچنین موقعیت ها و سایر مشخصات بازی، تیم محمد ربیعی در مس رفسنجان آمار خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشته است که البته بدشانسی و شاید اشتباهات داوری منجر به کسب امتیاز کامل نشده است. مس رفسنجان با محمد ربیعی در حالی که در دوره

خبری مارال نیوز؛ از نظر آمار مالکیت و همچنین موقعیت ها و سایر مشخصات بازی، تیم محمد ربیعی در مس رفسنجان آمار خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشته است که البته بدشانسی و شاید اشتباهات داوری منجر به کسب امتیاز کامل نشده است.

مس رفسنجان با محمد ربیعی در حالی که در دوره قبل به عنوان قابل توجه ششم دست یافت و حتی در مقاطعی در یک قدمی دستیابی به صدر جدول و کسب سهمیه آسیا بود؛ امسال نیز لیگ را خوب شروع نموده است.

نگاهی به آمار خیره کننده مس رفسنجان در بازی با نساجی مازندران نیز از انسجام تیمی و تاکتیک های خوب مس رفسنجان با وجود بدشانسی در کسب امتیاز کامل خبر می دهد.

در دیدار با نساجی مس رفسنجان توانست 17 شوت به سمت دروازه حقیقی زده شد و در شرایطی بود که نساجی فقط 8 بار فرصت شوت زنی به دست آورده بود؛ درصد مالکت توپ 53 درصدی، 6 شانس گل خوب در مقابل 3 شانس گلزنی نساجی و همچنین دقت 76 درصدی در پاس دادن از آمارهای تیم محمد ربیعی در بازی مس و نساجی بود که البته از نظر نتیجه بازی دو تیم به نتیجه تساوی یک یک رضایت دادند.

پریرا برای یاران محمد ربیعی و شیری از روی نقطه پنالتی برای نساجی گلزنی کردند.

بررسی آمار عملکرد تیمی نساجی مقابل تیم محمد ربیعی

تیم محمد ربیعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تمام کنندگی ضعیف مهاجمان استقلال بر اساس آمار | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آمار بازی های گذشته […]

trackback
بیوگرافی محمد ربیعی با عکسهای سرمربی موفق جوان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و عکسهای محمد ربیعی در این پست […]