کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

سوراخی و پاره شدن گلو در بلندقامت ترین جاندار جهان

سوراخی و پاره شدن گلو در بلندقامت ترین جاندار جهان

سوراخ شدن عجیب باورنکردنی گلو، پارگی و پاره شدن گلو در حیوانات؛ سوراخی گلو در بلندقامت ترین حیوان و جاندار جهان که باعث تعجب و بهت و حیرات کاربران فضای مجازی و مردم شده است. همانگونه که در عکس بالایی مشاهده می کنید، سوراخ شدن گلوی بلندقامت ترین جاندار جهان سوژه رسانه ها شده و

سوراخ شدن عجیب باورنکردنی گلو، پارگی و پاره شدن گلو در حیوانات؛ سوراخی گلو در بلندقامت ترین حیوان و جاندار جهان که باعث تعجب و بهت و حیرات کاربران فضای مجازی و مردم شده است.

همانگونه که در عکس بالایی مشاهده می کنید، سوراخ شدن گلوی بلندقامت ترین جاندار جهان سوژه رسانه ها شده و باعث بروز مشکلات زیادی برای زرافه شده است.

گویا این مشکل سوراخ شدن گلو در این جاندار به دلیل یک بیماری عفونی رخ داده است. بعد از مشاهده آبسه، چرکهایی از این قسمت بر روزی زمین می ریخت و نشان می داد که ترکیده و ترک برداشته است.

در زیر عکس پاره شدن گلو و سوراخی گلوی این حیوان را ببینید:

سوراخ شدن عجیب باورنکردنی گلو

همیشه از تماشای زرافه ها به خصوص دیدن آب خوردن آنها دوستداران حیات وحش لذت می بردند و از آن به عنوان یک طبیعت و قسمت زیبای گردش در جنگل یاد می بردند اما این اتفاقی که برای زرافه مذکور پیش آمده باعث تاثر خاطر بسیاری از افراد شده و خود جاندار نیز در عذاب است. امیدواریم دامپزشکان منطقه فکری به حال این جاندار زبان بسته نمایند.

این زرافه در نوشیدن درست و کامل آب نیز دچار مشکل شده و نمی تواند به درستی آب بنوشد چرا که آب به صورت مستمر از قسمت سوراخ زیر دهان و منتهی به گردنش خارج می شود. منبع عکس: عصر ایران

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها