کد خبر : 29324
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

بدترین اتفاق برای تامی آبراهام با پاره شدن رباط صلیبی

بدترین اتفاق برای تامی آبراهام با پاره شدن رباط صلیبی
در شرایطی که هواداران آ اس رم امیدوار بودند تا رباط صلیبی تامی آبراهام پاره نشود و وی مصدومیت جزئی را داشته باشد. اما در نهایت این اتفاق نیافتاد و تامی آبراهام با مصدومیتی سخت مواجه شد؛

در شرایطی که هواداران آ اس رم امیدوار بودند تا رباط صلیبی تامی آبراهام پاره نشود و وی مصدومیت جزئی را داشته باشد. اما در نهایت این اتفاق نیافتاد و تامی آبراهام با مصدومیتی سخت مواجه شد.

آزمایش های پزشکی نشان داد تا رباط صلیبی تامی آبراهام پاره شده و وی تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

در جریان دیدار آخر آ اس رم مقابل اسپتزیا تامی آبراهام از قسمت زانوی پای خود دچار مصدومیت شد. برخورد سختی که تامی آبراهام با حریف داشت تا حتی قادر به خروج از بازی با پای خود نبوده و دست به دامان برانکار شود.

عمل جراحی شدن آبراهام در انگلیس

حالا ستاره دارای اصالت انگلیسی آ اس رم امشب در بیمارستانی در لندن جراحی خواهد شد. وی چند روزی درلندن بستری می شود و بعد از آن کارهای مربوط به ریکاوری خود را انجام خواهد داد.

نکته مهم در مصدومیت تامی آبراهام این که حداقل وی خوش شانسی آورد که مصدومیت وی در زمان تعطیلات انجام شد. روزهایی که تیم های باشگاهی در تعطیلات به سر برده و حتی تمرینات پیش از فصل خود را نیز شروع نکرده اند.

تعطیلی تمرینات به کاهش از دست دادن بازی های فصل منجر می شود. با این وجود بازگشت به میادین تامی آبراهام ممکن است بین 6 تا 8 ماه به طول بیانجامد. بنابراین وی بخشی از فصل آتی را از دست خواهد داد. این اتفاق خبر بدی برای مورینیو می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها