کد خبر : 28768
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

عکس اشک ریختن وینیسیوس به خاطر نژاد پرستی

عکس اشک ریختن وینیسیوس به خاطر نژاد پرستی
گریه وینیسیوس و وایرال شدن تصاویر مربوط به ناراحتی وی از هواداران والنسیا. عکس های تاثیرگذار از اشک های بی پایان ستاره برزیلی رئال مادرید وینیسیوس جونیور باعث شد تا خشم از اقدام هواداران بیشتر شود؛

گریه وینیسیوس و وایرال شدن تصاویر مربوط به ناراحتی وی از هواداران والنسیا. عکس های تاثیرگذار از اشک های بی پایان ستاره برزیلی رئال مادرید وینیسیوس جونیور باعث شد تا خشم از اقدام هواداران بیشتر شود.

در جریان دیدار رئال مادرید با والنسیا شعارهای نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس باعث شد تا این بازیکن برای دقایقی احساساتی شده و شروع به گریه کند.

در ورزشگاه مستایا و دیدار والنسیا با رئال که با پیروزی والنسیا نیز همراه بود اتفاقاتی رخ داد که به مذاق هیچ کس خوش نیامد.

طرفداران والنسیا قبل از شروع مسابقه نیز توهین هایی به وینیسیوس کرده و او را با لقب میمون خطاب می کردند.

در زمان بازی نیز شعارها علیه وینیسیوس ادامه داشت. هواداران روی سکوها به این بازیکن لقب های متفاوت توهین آمیزی می دادند که زننده و نژادپرستانه به نظر می رسید.

عکس اشک تاثیرگذار وینیسیوس به خاطر نژاد پرستی

لحظه احساساتی شدن و اشک های وینیسیوس جونیور

در لحظات آخر مسابقه رئال والنسیا نیز این شعارها بیشتر از قبل شد. شعار بر علیه وینیسیوس در ورزشگاه در لحظات پایانی به اوج خود نیز رسید و با الفاظی همچون وینیسیوس بمیر در ورزشگاه بر علیه این ستاره گفتند. به احتمال زیاد محرومیت یا جریمه های سنگینی بر علیه باشگاه والنسیا به دلیل این توهین ها وضع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها