کد خبر : 10966
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۲۱

شرمساری مورینیو از تیم ضعیف ساخته شده خود

شرمساری مورینیو از تیم ضعیف ساخته شده خود

سایت مارال نیوز؛ شرمنده و شرمگین شدن مورینیو؛ سرمربی رم ژوزه مورینیو در اظهار نظر جالب و عجیبی از اینکه سرمربی تیم ضعیف با عملکرد بد تیم رم در مقابل یوونتوس بود، اظهار شرمساری و شرمندگی کرد. مورینو بعد از تساوی یک بر یک در مقابل یوونتوس در نشست خبری اعلام کرد از این که

سایت مارال نیوز؛ شرمنده و شرمگین شدن مورینیو؛ سرمربی رم ژوزه مورینیو در اظهار نظر جالب و عجیبی از اینکه سرمربی تیم ضعیف با عملکرد بد تیم رم در مقابل یوونتوس بود، اظهار شرمساری و شرمندگی کرد.

مورینو بعد از تساوی یک بر یک در مقابل یوونتوس در نشست خبری اعلام کرد از این که مربی این تیمی که مقابل یوونتوس بازی کرد هستم، خجالت زده می باشم.

وی مشکل تیمش را روانی و فکری دانست و تاکید کرد که تیم او مشکلات تاکتیکی ندارد و با چنین نگرشی نمی توان در لیگ و مسابقات موفق شد.

مورینیو در جمله جالبی این را هم اشاره کرد که وقتی روی نیمکت نشسته بود در حال دعا بود تا نیمه نخست مسابقه با همان یک گلی که خورده بودند به اتمام برسد.

مورینیو

ژوزه مورینیو اعلام کرد که به بازیکنانش گفته خوش شانس بودند وگرنه در همان نیمه اول نتیجه دیدار می توانست تمام شده باشد تا در نیمه دوم کاری نتوانیم انجام دهیم. مورینیو از بازی پر ریسک تیم خود نیز در نیمه دوم به دلیل نداشتن بازیکنان هجومی مثل واینالدوم و زانیولو خرف زد و البته این را هم گفت که در نیمه دوم شایستگی پیروزی را داشتیم اما دوست ندارم بگویم که مساوی یک نتیجه عادلانه بود چون اگر بگویم بازیکنانم فکر می کنند از آنان تمجید کرده ام و این در شرایطی است که حق آنها تقدیر شدن در این دیدار نیست.

وی به ده بار اشتباه کردن تیم خودش در یک نیمه نیز اشاره کرد و گفت یوونتوس خیلی قوی تر از ما ظاهر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بلوتی به خاطر رم به پیشنهادات بهتر نه گفت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حضور در تیم ژوزه مورینیو و همچنین دوست […]

trackback
عکس رابطه خوب دیبالا با مورینیو در رم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دیبالا با ژوزه مورینیو باعث شده تا […]

trackback
شرمگین شدن سرمربی از پرتاب اشیا و نوع رفتار هواداران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ها شرمگین و شرمسار از نوع رفتار […]