کد خبر : 9921
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

عکس فرهاد مجیدی با پیراهن قرمز کنار پژمان جمشیدی

عکس فرهاد مجیدی با پیراهن قرمز کنار پژمان جمشیدی

در عکس زیر فرهاد مجیدی اسطوره آبی های پایتخت را با لباس قرمز کنار پژمان جمشیدی می بینید. پیراهن قرمز فرهاد مجیدی که البته در این عکس به دلیل پوشیدن لباس تیم ملی است. این رنگ لباس قرمز با راه راهای سفید و سبز، پیراهن دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در آن دوران بود. فرهاد

در عکس زیر فرهاد مجیدی اسطوره آبی های پایتخت را با لباس قرمز کنار پژمان جمشیدی می بینید. پیراهن قرمز فرهاد مجیدی که البته در این عکس به دلیل پوشیدن لباس تیم ملی است.

این رنگ لباس قرمز با راه راهای سفید و سبز، پیراهن دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در آن دوران بود.

فرهاد مجیدی قرمز

فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر با برجای گذاشتن رکوردهای بی نظیر که نمونه آن را نمی توان در جایی دیگر دید از جمله قهرمانی بدون شکست با بیشترین کلین شیت، حالا سرمربی اتحاد کلبا در فوتبال امارات متحده عربی شده است.

پژمان جمشیدی نیز بعد از خداحافظی از عرصه بازیگری، اکنون از فوتبال کامل خداحافظی کرده و در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت می کند.

روز گذشته نیز سالروزی بود که پژمان جمشیدی به تیم ملی گرجستان با لباس تیم ملی گل زنی کرد تا البته آن گل اولین و آخرین گل ملی پژمان جمشیدی نیز باشد.

گلی که در فیلمها و سریالهایی که پژمان جمشیدی زده بارها دستمایه شوخی و طنز خودش نیز شده است. البته پژمان جمشیدی یک گل دیگر نیز در یک بازی دوستانه مقابل اتریش به ثمر رساند اما به دلیل اینکه آن بازی در فیفادی نبود، ثبت رسمی نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها