کد خبر : 2392
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

عکس کونسیسائو و مهدی طارمی با جام قهرمانی در دست

عکس کونسیسائو و مهدی طارمی با جام قهرمانی در دست

جام قهرمانی پورتو در دستان مهدی طارمی، عکس سرمربی پورتو و طارمی با جام قهرمانی در دست، عکسهای شادی و خوشحالی مهدی طارمی بعد از قهرمانی؛ عکس کونسیسائو و مهدی طارمی با جام قهرمانی در دست مهدی طارمی یکی از فعالترین و بهترین و شاخص ترین بازیکنان پورتو در خط هجومی تیمش ظاهر شده بود

جام قهرمانی پورتو در دستان مهدی طارمی، عکس سرمربی پورتو و طارمی با جام قهرمانی در دست، عکسهای شادی و خوشحالی مهدی طارمی بعد از قهرمانی؛ عکس کونسیسائو و مهدی طارمی با جام قهرمانی در دست

مهدی طارمی یکی از فعالترین و بهترین و شاخص ترین بازیکنان پورتو در خط هجومی تیمش ظاهر شده بود که در جشن قهرمانی اخیر پورتو نیز در کنار کونسیاسئو سرمربی پورتو و دیگر بازیکنان با تشویق ویژه تماشاگران همراه شد.

طارمی که در قهرمان کردن پورتو در لیگ پرتغال نیز نقش اصلی بازی کرده بود، در جشن قهرمانی نیز پر جنب و جوش و فعال و خوشحال نشان می داد.

جام قهرمانی پورتو در دستان مهدی طارمی

مهدی طارمی و جشن قهرمانی پورتو

مهدی طارمی در کنار هم تیمی ها و سرمربی تیمشان کونسیسائو جشن بزرگی ترتیب داده و در میان تشویق های ممتد تماشاگران سرود قهرمانی سر دادند.

این اولین قهرمانی مهدی طارمی در لیگ پرتغال و با تیم پورتو پرتغال که به دست آمد.

عکس مهدی طارمی کنار کونسیسائو سرمربی پورتو

مهدی طارمی و کونسیسائو

مهدی طارمی و کونسیسائو با جام در دست

افتخار آفرینی های مهدی طارمی در تیم باشگاهی خود ادامه داشته و به نظر می رسد همچنان باید از این بازیکن خوش تکنیک فوتبال کشورمان خبرهای خوب بیشتری بشنویم.

جام قهرمانی پورتو در دستان مهدی طارمی

جام قهرمانی پورتو در دستان مهدی طارمی

اخیرا نیز شادی گل جدیدی توسط مهدی طارمی هنگام گل زدن ارائه می شود که البته با انتقاداتی نیز مواجه بوده چرا که این حرکت دعوت به سکوت در تمامی حرکات و گل های طارمی، شاید نشانه خوبی نباشد و نوعی بی احترامی به تماشاگران تلقی شود.

البته مهدی طارمی نشان داده که بازیکنی نیست که بی اخلاقی کند و این حرکت و شادی گل جدید او شاید موقتی و تنها به نشانه اعتراض به تیم رقیب و هجمه های ناجوانمردانه ای باشد که بر علیه طارمی ایجاد شده بود.

مهدی طارمی دوست داشتنی ترین و با اخلاق ترین و باهوش ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران شناخته شده که می تواند در سطوح اول لیگهای اروپایی نیز توپ بزند.

اخیرا نیز جشن قهرمانی خاص مهدی طارمی با پرچم کشور عزیزمان باعث غرور ملی تک تک هموطنانمان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مهدی طارمی در فصل جدید با چه تیمی قرارداد بست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کونسیسائو و مهدی… نیز در طول فصل دوستی خوبی با هم داشته اند و سرمربی پورتو روی توانایی های مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کرده است. […]

trackback
خوشحالی کونسیسائو از پنالتی نگرفتن روی طارمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پرتغال؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو […]

trackback
بغض طارمی بغل سرمربی حامی او در لیگ قهرمانان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی حامی او کونسیاسئو که در این مدت به […]