کد خبر : 28077
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

آیا النصر و رونالدو شانس قهرمانی در عربستان دارند؟

آیا النصر و رونالدو شانس قهرمانی در عربستان دارند؟
النصر و رونالدو شانس قهرمانی در عربستان در سال جاری دارند؟ امسال آیا رونالدو با النصر عربستان می تواند فاتح جام یا قهرمان لیگ عربستان شود؟؛

النصر و رونالدو شانس قهرمانی در عربستان در سال جاری دارند؟ امسال آیا رونالدو با النصر عربستان می تواند فاتح جام یا قهرمان لیگ عربستان شود؟

النصر عربستان در تمامی جام های عربستان که حالت حذفی داشته باشد کنار رفته است. آنها تنها در لیگ حرفه ای عربستان شانس قهرمانی دارند که با توجه به اختلاف امتیاز و هفته های کم باقی مانده تصاحب عنوان قهرمانی برای النصر در این فصل نه این که غیر ممکن باشد اما آسان نیز نیست.

رقابت های لیگ حرفه ای عربستان 30 هفته می باشد. اکنون در هفته 24 لیگ عربستان قرار داریم و الاتحاد صدرنشین با 59 امتیاز اندوخته خود از النصر 53 امتیازی پیش افتاده است

پیش افتادن 6 امتیازی در مقطعی که تنها 6 هفته تا اتمام لیگ عربستان باقی مانده است. این موضوعی است که می تواند به ناکامی النصر در قهرمانی خود و بالا بردن جام توسط رونالدو در امسال بیانجامد.

رونالدو که هدف خود از حضور در عربستان را کسب عناوین و افتخارات جدید در لیگ و کشوری دیگر عنوان کرده بود .به نظر می رسد دستش از جام در امسال کوتاه بماند و تلاش های خود را برای سال دیگر معطوف نماید.

النصر عربستان برای قهرمانی در امسال کار بسیار سختی در پیش دارد.  با فاصله کم بازی ها به نظر از فرصت لازم برای کسب این عنوان شاید برخوردار نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها