کد خبر : 28358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

پیروزی پرگل الاتحاد مقابل ابها اختلاف امتیاز با النصر را بیشتر کرد

پیروزی پرگل الاتحاد مقابل ابها اختلاف امتیاز با النصر را بیشتر کرد
جایگاه دومی النصر نیز به خطر افتاده است. الشباب با یک بازی کمتر 53 امتیازی بوده و چنانچه بازی عقب مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذراند به فاصله یک امتیازی النصر خواهد رسید.؛

پیروزی همراه با گل های زیاد و راحت الاتحاد مقابل ابها اختلاف امتیاز آنها با تیم النصر را بیشتر از قبل کرد. در شبی که الاتحاد توانست با 4 گل به سادگی ابها را مغلوب خود کند، تیم فوتبال النصر در خانه خود مقابل الخلیج به تساوی 1 بر 1 رضایت داد.

کسب این تساوی برای النصر برابر شد با افزایش اختلاف امتیازات دو تیم. اکنون در جدول رقابت های لیگ حرفه ای عربستان الاتحاد با 62 امتیاز درصدر جدول قرار دارد و النصر نیز 57 امتیازی است.

اختلاف 5 امتیازی در لیگ عربستان بین صدر و تیم دوم

این اختلاف امتیاز 5 امتیازی در ادامه کار و لیگ با توجه به بازی های کم تا اتمام لیگ به نظر سخت جبران شود. مگر این که الاتحاد نتواند در ادامه رقابت ها شایستگی های خود را نشان داده و مقابل رقبایش تن به شکست دهد.

از سویی دیگر جایگاه دومی النصر نیز به خطر افتاده است. الشباب با یک بازی کمتر 53 امتیازی بوده و چنانچه بازی عقب مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذراند. به فاصله یک امتیازی النصر خواهد رسید.

النصر با رونالدو نتوانست در لیگ عربستان و بازی های پیش رو چندان خوب عمل کند و شاید آنها امسال بدون جام رقابت ها را به اتمام برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها