کد خبر : 14095
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

«طارمیسم» واژه نامناسبی که گزارشگر خارجی به کار برد

«طارمیسم» واژه نامناسبی که گزارشگر خارجی به کار برد
گزارشگر و مفسر یکی از شبکه های خارجی در جریان بازی تنیس از عبارت طارمیسم استفاده کرده و بار دیگر به پورتو و مهدی طارمی با زبانی دیگر کنایه زده شد.؛

در جریان دیدارهای تنیس تور مادرید، کارشناس برنامه تلویزیونی «الون» از عبارت طارمیسم با اشاره به مهدی طارمی به کار برد که البته با ناراحتی هواداران پورتو و محکومیت صحبتهای این مفسر نیز همراه شد.

زمانی که در تور جهانی تنیس مادرید «فدریکو چینگوتو» در خلال بازی صداقت از خود نشان داد، گزارشگر مسابقه اعلام کرد که در این زمین طارمیسم دیده نمی شود. البته بعد از آن که گوینده این جمله حرفهایش را گفت سریعا در پی اصلاح آن برآمد و اعلام کرد آن چیزی که گفته قیاس با فوتبال و مهدی طارمی نیست و آن چه که می خواهیم به آن اشاره نماییم صداقتی بوده که در تنیس بیشتر از فوتبال وجود دارد.

بعد از این اتفاق مدیر روابط عمومی پورتو گفت که برخی از آقایان بیمار هستند و بار دیگر پورتو و طارمی را تمسخر کردند.

صفحه رسمی الون نیز بعد از این اتفاقات اظهار تأسف کرده و اعلام کرد اقدام لازم برای جلوگیری از تکرار آن را به کار خواهد بست.

«طارمیسم» واژه نامناسبی که گزارشگر خارجی به کار برد

اوج حملات به مهدی طارمی از زمانی آغاز شد که درلیگ باشگاه های اروپا در دیدار پورتو با اتلتیکو مادرید در صحنه ای مشکوک طارمی در محوطه جریمه اتلتیکو مادرید نقش بر زمین شد و داور نیز با تمارض و حیله دانستن این اتفاق، کارت زرد دوم را به طارمی داد تا او اخراج شود، این اتفاق در نهایت باعث شد تا حملات به طارمی مبنی بر تمارض کردن او بیشتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گزارشگر و کارشناسی که به عرب زبان ها توهین کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یک کارشناس و گزارشگر در خلال تفسیر […]