کد خبر : 7053
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۱۷

نفر اول عصر جدید 3 مشخص شد

نفر اول عصر جدید 3 مشخص شد

اسامی نفرات برگزیده، قهرمان و سایر مقام های کسب شده در آخرین برنامه عصر جدید؛ در سری سوم عصر جدید چه کسی نفر اول شد. نفر اول عصر جدید 3 را بشناسید. از اینکه با مارال نیوز همراهمان هستید متشکریم. امروز آخرین روز برنامه عصر جدید 3 که برابر با اعلام نتایج شرکت کنندگان بود،

اسامی نفرات برگزیده، قهرمان و سایر مقام های کسب شده در آخرین برنامه عصر جدید؛ در سری سوم عصر جدید چه کسی نفر اول شد. نفر اول عصر جدید 3 را بشناسید. از اینکه با مارال نیوز همراهمان هستید متشکریم.

امروز آخرین روز برنامه عصر جدید 3 که برابر با اعلام نتایج شرکت کنندگان بود، سپری شد و طی آن نفرات برتر و برگزیده مشخص شدند.

اعلام نفرات اول و دوم و سوم عصر جدید

روزهای پر تب و تاب و پرحاشیه و نفس گیری که مطمئنا شرکت کنندگان عصر جدید و خانواده و مربیان آنها سپرس کردند تا درنهایت با اعلام نتایج نفسی راحت بکشند.

نفرات برگزیده عصر جدید 3 به مانند دورهای قبلی بر اساس انتخاب مردمی و نظرسنجی رایگان مردم انتخاب می شدند که در نهایت به شرح زیر اسامی برگزیدگان عصر جدید را در زیر می بینید و می خوانید:

اسامی نفرات برتر و نهایی سری سوم عصر جدید

نفر اول عصر جدید سری سوم علی طولابی انتخاب شد تا برنده 700 میلیون تومانی عصر جدید نیز شود.

این چهره؛ علی طولابی توانست با درخشش خود و استعداد شگرفی که در عرصه خوانندگی داشت به رتبه اول سومین دوره عصر جدید دست یابد.

معرفی نفر اول عصر جدید 3 

تفرات برتر عصر جدید سه

تعداد رأی نفر اول عصر جدید 3 به همراه عکس و مشخصات

برترین و بیشترین رای مردم در عصر جدید به چه کسی بود

پهلوانک های ایران زمین دوم شدند؛ پیمان ابراهیمی سوم شد. ساینا شیخی چهارم و آنیسا و ستیلا نیز در جایگاه پنجم عصر جدید 3 ایستادند. احسان یاسین نیز با اختلاف کم در رتبه ششم عصر جدید قرار گرفت.

بیشترین رای مردمی عصر جدید

عکسی از گروه کوچک دوست داشتنی عصر جدید 3، ستیلا و آتیسا و کسب کنندگان رتبه پنجم عصر جدید سه و تعداد آرایشان را نیز ببینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها