کد خبر : 1993
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

فرصت رأی دادن تماشاگران به شرکت کنندگان عصر جدید

فرصت رأی دادن تماشاگران به شرکت کنندگان عصر جدید

تماشاگران چند ساعت فرصت برای رأی دادن به منتخبان عصر جدید دارند. فرصت رأی دادن تماشاگران به شرکت کنندگان عصر جدید چقدر است. مرحله مقدماتی عصر جدید که بعد از عید 1401 آغاز شده بود؛ هفته گذشته به پایان رسیده و این برنامه رفته رفته به مراحل داغ و سراسر هیجان خود نزدیکتر می شود.

تماشاگران چند ساعت فرصت برای رأی دادن به منتخبان عصر جدید دارند. فرصت رأی دادن تماشاگران به شرکت کنندگان عصر جدید چقدر است.

مرحله مقدماتی عصر جدید که بعد از عید 1401 آغاز شده بود؛ هفته گذشته به پایان رسیده و این برنامه رفته رفته به مراحل داغ و سراسر هیجان خود نزدیکتر می شود.

مرحله ای که تفاوت سطح مهارت ها و استعدادها رفته رفته کمتر می شود و نوابغ ایران در استعدادهای مختلف در این مراحل دور هم جمع می شوند.

در مرحله نیمه نهایی عصر جدید سال 1401، تماشاگران و مردم بعد از به پایان رسیدن هر بخش به مدت 100 ساعت فرصت رأی گیری و شرکت در انتخاب برترین های عصر جدید خواهند داشت.

فرصت رأی و انتخاب برگزیدگان عصر جدید توسط مردم

رأی و انتخاب مردم و عصر جدید

با انتخاب و رأی مردم و تماشاگران در خانه؛ منتخبان فرصت حضور در مرحله فینال عصر جدید را پیدا خواهند کرد و رأی و انتخاب مردم در عصر جدید بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

عکسی از داوران عصر جدید که رأی و نظر آنها در انتخاب و تصمیم گیری مردم برای انتخاب برگزیدگان نمی تواند بی تاثیر باشد.

فرصت رأی و انتخاب برگزیدگان عصر جدید توسط مردم

فرصت رأی دادن برای مردم در عصر جدید

مرحله نهایی عصر جدید روز جمعه این هفته یعنی 23 اردبهشت ماه در حدود ساعت 22:30 دقیقه شروع خواهد شد. عصر جدید هر هفته شنبه و یکشنبه پخش می شود اما با توجه به بازی پرسپولیس و سپاهان در روز شنبه هفته آتی، و تداخل آن با برنامه این هفته عصر جدید، استثناعا عصر جدید روز جمعه این هفته پخش خواهد شد و برنامه بعدی نیز روز یکشنبه خواهد بود.

در این مرحله 31 استعداد برتر برای راهیابی به فینال رقابتها تمام تلاش خود را به کار بسته و هر چه در چنته دارند را رو خواهند کرد تا بتوانند نظر مثبت مردم را که در این بخش نظر و رأی آنها حائز اهمیت خواهد بود، جلب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این اساس برنامه عصر جدید احسان علیخانی و […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در برنامه عصر جدید مفید واقع شده و […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رأی نفر اول عصر جدید 3 […]