کد خبر : 21303
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

علامت تجاری «CR7» مانع انتقال رونالدو به عربستان

علامت تجاری «CR7» مانع انتقال رونالدو به عربستان
علامت تجاری «CR7» یکی از مشکلات و موانعی است که می تواند مانع تراشی برای انتقال به خاورمیانه رونالدو شود.؛

چرا رونالدو با النصر عربستان قرارداد نمی بندد. آخرین اخبار از قرارداد رونالدو با تیمی از عربستان و مانع تراشی و مشکلات. به نظر می رسد یک برند تجاری مانعی بر سر راه رونالدو باشد.

به دلیل اینکه بخشی از درآمدهای رونالدو از علامت تجاری «CR7» حاصل می شود، انتقال او به ریاض و عربستان نمی تواند برای رشد اقتصادی و فروش های این برند تجاری چندان مطلوب باشد.

حضور خود رونالدو در لیگ های مطرح اروپایی عاملی برای افزایش فروش این برند تجاری است. بازار ریاض به دلیل نداشتن کشش لازم از نظر کیفیت لیگ فوتبال این کشور و بینندگان تلویزیونی مسابقات ورزشی آن، عامل مهمی در کاهش فروش برند مذکور می شود.

در این رابطه شبکه تلویزیونی به نام ای اس پی ان خبر داده به دلیل این موضوع مهم رونالدو با یکی از باشگاه های اروپایی که در لیگ قهرمانان نیز حاضر است توافق کرده است.

گمانه زنی های لازم نیز در این خصوص انجام شده است. همچنین نام چند تیم فرانسوی و ایتالیایی نیز به گوش می رسد. البته تا زمانی که موضوع نهایی نشود نمی توان نام آن را به صورت دقیق یاد کرد.

نشریه سان نیز از رئال مادرید به عنوان مشتری رونالدو یاد کرده است. بازار نقل و انقالات زمستانی به نظر امسال داغ دنبال شود. بزرگترین خرید و خاص ترین بازیکن این ماه ها نیز رونالدو بوده که گوش همه به اخبار قراردادهای او است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
یک قدم تا حضور رونالدو در جام باشگاه های آسیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حضور رونالدو در آسیا و همچنین […]