کد خبر : 8025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

علت اصلی لغو بازی دوستانه پرسپولیس با ملوان بندر انزلی

علت اصلی لغو بازی دوستانه پرسپولیس با ملوان بندر انزلی

دلیل اصلی لغو بازی دوستانه پرسپولیس با ملوان بندر انزلی چه بود و چرا بازی ملوان پرسپولیس به یکباره لغو شد. در خصوص چرایی لغو بازی دوستانه مهم پرسپولیس و ملوان انزلی در مارال نیوز می خوانیم. دیدار دوستانه پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی برای هر دو تیم می توانست حائز اهمیت باشد، ازسویی

دلیل اصلی لغو بازی دوستانه پرسپولیس با ملوان بندر انزلی چه بود و چرا بازی ملوان پرسپولیس به یکباره لغو شد. در خصوص چرایی لغو بازی دوستانه مهم پرسپولیس و ملوان انزلی در مارال نیوز می خوانیم.

دیدار دوستانه پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی برای هر دو تیم می توانست حائز اهمیت باشد، ازسویی پرسپولیس و شاگردان یحیی گل محمدی بازی دوستانه  چندان خوبی بر خلاف دیگر تیمها نداشته و نیاز به انجام دیدار با تیمهای دیگر برای محک بازیکنان و نظم بیشتر تیمی داشت. حتی بازی دوستانه پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان نیز که پیش از این پیش بینی شده بود، به دلیل قرعه کشی لیگ برتر و انجام دیدار این دو تیم در هفته اول، لغو گردیده بود.

علت لغو بازی دوستانه سیدجلال حسینی ملوان

از سویی دیگر برای سیدجلال حسینی اسطوره و کاپیتان سابق پرسپولیس انجام بازی خداحافظی دپیش بینی شده بود چه بسا دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی که تیم اسبق سیدجلال حسینی نیز بود می توانست خاطره خوبی برای این بازیکن بسازد اما به یکباره چه چیزی باعث شد تا دیدار دوستانه ملوان و پرسپولیس لغو گردد.

دلیل لغو شدن مسابقه دوستانه ملوان و پرسپولیس مشخص شد

داستان به صدور یک بیانیه از سوی باشگاه پرسپولیس بر می گردد. پرسپولیس در بیانیه ای آورده بود که سیدجلال بازیکن آنقدر بزرگی بوده که بهتر بود دیدار خداحافظی وی با یک تیم بزرگ خارجی صورت می پذیرفت.

باشگاه پرسپولیس دلایل انجام نشدن بازی دوستانه با تیم بزرگ خارجی را کمبود زمان و همچنین در پبیش رو بودن رقابتهای لیگ برتر اعلام کرده است.

این صحبتها را باشگاه ملوان نامناسب دانسته و اطلاعیه مذکور را نامحترمانه و همچنین غیرحرفه ای می داند تا به خاطر احترام به هواداران از انجام این بازی دوستانه انصراف خودشان را ارائه دهند.

متن اطلاعیه ملوانی ها در خصوص لغو بازی با پرسپولیس

دلیل لغو مسابقه دوستانه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سپس در نونهالان ملوان مشغول به بازی […]

trackback
اریکو پینهال برای تقویت کادر فنی ملوان قرارداد بست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ملحق […]

trackback
شکست ناپذیری ملوان بندر انزلی در 6 هفته پیاپی لیگ برتر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] 6 هفته اخیر ملوان بندر انزلی در لیگ برتر هیچ […]